روایت سایت عارف از توهم اصلاح طلبان

۱۳۹۲/۱۲/۲۸ ۰۸:۲۰ چاپ کد خبر: 4471

دختر هاشمی رفسنجانی، اصلاح طلبان را تمامیت خواه توصیف کرد.

به گزارش لنگرنیوز ، فاطمه هاشمی در مصاحبه با روزنامه آرمان درباره علت پناه آوردن اصلاح طلبان به پدرش در دو سه سال اخیر با وجود انتقادهای قبلی گفت: دلیلش این است که اصلاح طلبان خودشان مشکل داشتند. اصلاح طلبان دوست داشتند به قدرت برسند و زمانی هم که از طریق آقای هاشمی به قدرت رسیدند، موضع گیری کردند. آنها تمامیت طلب هستند و دوست دارند تا همه چیز در اختیارشان قرار بگیرد که این موارد از اشکالات بزرگ اصلاح طلبان است. تمامیت طلبی خصلت بسیار بدی است.



وی افزود: اصلاح طلبان همیشه به شکل سلیقه ای و به خواسته های خودشان توجه داشتند. اوج فعالیت نادرست آنها را در سال های نخست دولت آقای خاتمی دیدیم که تازه بر سر کارآمده بودند.



در همین حال وبسایت امید که زیر نظر تیم حامی محمدرضا عارف فعالیت می کند، از قول هادی حیدری (همکار نشریات زنجیره ای) به انتقاد از عملکرد افراطیون مدعی اصلاحات پرداخت. وی می گوید: نمی توان در چارچوب قانون اساسی در یک انتخابات، رای مردم را به دست آورد و سپس به مقابله با اصول اساسی همان قانون اساسی پرداخت. همین عوامل سبب ایجاد بی اعتمادی نظام در تعامل با اصلاح طلبان شد. ضعف دیگر اصلاح طلبان، بالا بردن سطح انتظار مردم از رئیس جمهور و مجلس اصلاح طلب بود. انتظاری که متناسب با اختیار و توان آنها نبود.

 

همچنین از مهم ترین نقاط ضعف اصلاح طلبان، می توان به تاکید بیش از حد بر تقدم توسعه سیاسی بر توسعه اقتصادی اشاره کرد. همین عامل هم سبب کم توجهی به معیشت مردم شد. نکته ای که در سال 84، رقیب اصلاح طلبان از آن برای آوردن رای، بیشترین استفاده را کرد.

سایت حامی عارف از قول حیدری می افزاید: اکنون و پس از گذشت 8 سال از کنار رفتن اصلاح طلبان از قدرت، باز هم برخی دوستان دچار این اشتباه محاسباتی شده اند که رای جناب آقای روحانی، حاصل پذیرش صلاحیت اصلاح طلبان از سوی مردم بوده است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان