گروهک تروریستی جیش العدل با انتشار بیانیه ای در توئیتر خود مدعی شد یکی از 5 مرزبان ایرانی در اسارت خود را اعدام کرده است.

به گزارش لنگرنیوز به نقل از عصر هامون،گروهک تروریستی جیش الظلم که 5 سرباز وظیفه مرزبان ایرانی را ربوده و با خود به داخل خاک پاکستان برده است، با انتشار بیانیه ای در حساب کاربری توئیتر خود مدعی شد یکی از مرزبان های ایرانی را اعدام کرده است.

 

این گروهک تروریستی مدعی شده است؛ گروهبان دانایی فر را به شهادت رسانده است.

 

پیش از این گروهک تروریستی موسوم به جیش الظلم" با وارد شدن به مرزهای ایران 5 مرزبان ایرانی را ربوده و با انتشار تصویری در صفحه توئیتر خود مسئولیت ربایش ۵ نفر از مرزبان های ایرانی را بر عهده گرفت.

 

تاکنون تلاش های زیادی از سوی مسئولان ایرانی برای آزادی 5 مرزبان ایرانی صورت گرفته اما متاسفانه تاکنون این تلاش ها به نتیجه نرسیده است.

گروهبان جمشید دانایی فر


در همین خصوص معاون امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ما از شهادت مرزبان ایرانی به دست اعضای گروهک تروریستی جیش الظلم اطلاع نداریم.

 

وی در ادامه با اشاره به تلاش های روحانیت اهل سنت منطقه عنوان کرد: با توجه به تلاش های روحانیت اهل سنت منطقه سیستان و بلوچستان بعید به نظر می رسد چنین اتفاقی افتاده باشد.

 

لازم به ذکر است؛ در ساعات اولیه بامداد روز دوشنبه چهارم فروردین، قائم مقام و سخنگوی وزارت کشور در مصاحبه با یکی از خبرگزاری ها ضمن تکذیب خبر به شهادت رسیدن سرباز مرزبان ایرانی اعلام کردند: در صورتیکه چنین اتفاقی افتاده بود، ما مطلع می شدیم ولی چنین اتفاقی نیفتاده است و تا این لحظه هر پنج مرزبان ایرانی در سلامت هستند و در خاک پاکستان نگهداری می شوند. صحت خبرهای منتشره شده از به شهادت رسیدن یکی از مرزبانان کشورمان توسط جیش الظلم قابل تائید نیست. 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان