فلاحتی با بیان اینکه شهدا رهبران مردم در روز قیامت هستند گفت : ایران دلداده غرب و امریکا نیست بلکه دل به قرآن اهل بیت و ولایت بسته است.

به گزارش لنگرنیوز ، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی در مراسم یادواره 13 شهید روستای پاپکیاده لنگرود گفت : خدا را شاکریم که مردم پس از گذشت 25 سال از جنگ تحمیلی که بر ملت ما تحمیل شد ملت ایران به ارمان های شهدا و انقلاب پایبند هستند و این جای شکر دارد .

 

وی گفت : حضور مردم در مراسم های یادواره شهدا احیاء یاد و نام شهدا و در حقیقت پیروی از امام خویش است.

 

حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی اضافه کرد : بشر امروزه به دنبال الگو است و شهدا بهترین الگو برای رسیدن به خداوند متعال و جایگاه حقیقی انسان ها است.

 

وی با بیان اینکه مکتب های نوظهور و فاسد همه در صدد هستند که بشریت را از مکتب الهی و قرآن دور کنند ولی مردم ایران با پیروی از ولایت پیشرو این میدان است و هر کسی که از این دریای با عظمت غفلت کند در حقیقت خود جا مانده است.

 

فلاحتی اظهار کرد : ملت ایران در جنگ 8 ساله و بعد از گذشت 35 سال از عمر انقلاب اسلامی متضرر نشده است .

 

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی ادامه داد : قلم به دستان مزدور در جراید و حتی در رسانه توسط ماهواره ها در حال تفهیم بد از انقلاب و اسلام و جنگ تحمیلی در جوانان این مرز و بوم است ولی همچون سایر کارهایشان تیرشان به سنگ میخورد و کاری از پیش نمی برند چرا که هر یک از شهدای ایران الگویی برای جوانان کشور هستند و آرمان شهدا هیچ گاه کمرنگ نخواهد شد.

 

وی افزود : همه تلاش انسان های صالح این است که به سعادت برسند و شهدای ما در زمان انقلاب و جنگ با پیروی از ندای امام خمینی(ره) در راه خدا جهاد کردند و به خدا پیوستند.

 

وی با بیان اینکه شهدا رهبران مردم در روز قیامت هستند گفت : ایران دلداده غرب و امریکا نیست بلکه دل به قرآن اهل بیت و ولایت بسته است.

 

فلاحتی اظهار کرد : در نبود شهدا جای خالی آن ها احساس می شود ولی آنان با این جانفشانی به مقامی رسیدند که مقامی بالاتر از آن در نزد خدا وجود ندارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین محلاتی وی با بیان اینکه ملت ایران در تمام عرصه ها در دنیا حرف اول را می زند اظهار کرد : امروز نه تنها اروپا و امریکا بلکه برخی کشور های به ظاهر اسلامی برای نابودی سوریه نتوانستند کاری از پیش ببرند چون سیاست سوریه همان سیاست ایران است و استقامت کردند.

 

وی افزود : امروزه امریکایی ها در هر نقطه از دنیا که بخواهند می توانند یک کشور را غارت و حکومت آن را نابود کنند ولی ایران خاری در گلوی امریکا و استکبار شده است و در تمام شرایط در مقابل امریکا و هم عهدانش استقامت کرده است.

 

محلاتی اضافه کرد : در جنگ 8 ساله فقط عراق نبود که با ایران جنگ می کرد بلکه کشور های ابر قدرت ان روز با ارائه سلاح های جنگی به عراق نیز در این جنگ نابرابر نقش داشتند و عزم خود را برای نابودی نظام کشور ایران جزم کرده بودند ولی این ایران بود که با توکل پیروز شد و روز به روز ایران در دنیا عظمت یافت.

 

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی گفت : امروز در دنیا کشوری با عظمت و قدرتمند تر از ایران وجود ندارد و این از برکت خون شهدا و پیروی از ولایت فقیه است.

 

وی افزود : استکبار با نشر اکاذیب از طریق رسانه ها و ماهواره قصد دارد تا جوانان این مرز و بوم را از خود بی خود کند ولی کاری از پیش نمی برند چرا که گوش این ملت غیور بر دهان امام خامنه ای است و مردم همیشه همگام با ولایت حرکت می کنند.


لازم به ذکر است از 13 شهید روستای پاپکیاده 10 شهید سید و از اولاد مطهر اهل بیت می باشند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان