رییس قوه قضاییه به ظریف هشدار داد

۱۳۹۳/۰۱/۰۹ ۰۹:۳۹ چاپ کد خبر: 4577

نماینده مردم مشهد با اشاره به تلاش اتحادیه اروپا برای سفر نماینده حقوق بشر به ایران گفت: رییس قوه قضاییه به ظریف در رابطه با سفر هیئت های حقوق بشری هشدار داده است و در صورت تکرار مسئله قوه قضاییه به صورت مستقیم وارد عمل می شود.

به گزارش لنگرنیوز ، جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به انتشار اخباری در رابطه با تلاش پارلمان اتحادیه اروپا برای اعزام یک نماینده در امور حقوق بشر به ایران گفت: تاکنون دو هیأت از اتحادیه اروپا به تهران سفر کردند که در هر دو با نمایندگان جریان فتنه دیدارهایی انجام شده است.

وی افزود: این دیدارها توهینی به مردم ایران با فرهنگ غنی به شمار می رود و جنجال های فراوانی نیز در این رابطه به وجود آمده است.

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادامه داد: رئیس قوه قضاییه به صورت حضوری به آقای ظریف در رابطه با چنین سفرهایی هشدار داده اند و موضع خود را نیز به صورت آشکار بیان کردند.

 

کریمی قدوسی گفت: در صورتی که باز هم سفرهای این چنینی در رابطه با حقوق بشر از سوی کشورهای خارجی اتفاق بیفتد قوه قضاییه وارد عمل خواهد شد.

 

وی افزود: در سفر هیأت پارلمانی ایران به اتحادیه اروپا نیز موضع نمایندگان کاملاً تهاجمی خواهد بود و موارد متعدد نقض حقوق بشر در غرب به صورت ویژه مطرح خواهد شد./598

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان