در زمان بستری شدن فرمانده بزرگ سپاه بدر تدابیر شدید امنیتی در بیمارستان تشرین برقرار بوده و برخی از منابع خبری از عیادت «فهد جاسم الفریج» وزیر دفاع سوریه از وی خبر داده بودند.

به گزارش لنگرنیوز ، منابع خبری سوری به نقل از یک منبع پزشکی در بیمارستان نظامی "تشرین" واقع در دمشق، از به شهادت رسیدن یکی از فرماندهان سپاه "بدر" عراق در درگیری با تروریست های تکفیری خبر دادند.


براساس این گزارش، «قصی غازی فیصل التمیمی» که در راه دفاع از مقدسات اسلامی و حرم مطهر حضرت زینب(س) زخمی شده بود به بیمارستان تشرین دمشق منتقل شده و برخی از منابع خبری از عیادت «فهد جاسم الفریج» وزیر دفاع سوریه از وی خبر داده بودند.

 

در زمان بستری شدن این فرمانده بزرگ سپاه بدر تدابیر شدید امنیتی در بیمارستان تشرین برقرار بوده و سرانجام وی براثر شدت جراحات وارده به فیض رفیع شهادت نائل آمده است.

 

شبکه های عراقی و وابسته به سپاه بدر، امروز از انتقال پیکر شهید قصی غازی فیصل التمیمی به کشور عراق خبر داده و همچنین تصاویری از مجلس ختم این شهید در شهر البصره عراق منتشر کردند.

 

گفتنی است که نیروهای سپاه بدر یکی از بزرگترین گروه های نظامی عراقی است که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) در کنار رزمندگان حزب الله و دیگر گردان های شیعی در سوریه حضور دارند./دانا

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان