به گزارش لنگرخبر، نقی هدایتی در جلسه هیئت کشتی گیلان با اشاره به حضور کشتی گیران این استان در جام بین المللی تهران اظهار کرد: فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران دو کشتی گیر فرنگی و آزاد گیلان را برای حضور در مسابقات بین المللی جام یادگار امام(ره) تهران دعوت کرد.

وی با اشاره به نفرات دعوت شده به مسابقات مذکور تصریح کرد: در رقابت های بین المللی جام یادگار امام(ره) در وزن 69 کیلوگرم کشتی فرنگی جواد رهبر از خمام و وزن 85 کیلوگرم عرفان غلامی از کلاچای دعوت شدند.



رئیس هیئت کشتی گیلان، فرهاد نوروزی از خمام را به عنوان مربی فرنگی کار معرفی و نتایج رقابت های آلیش مردان قهرمانی کشور را تشریح کرد.



وی گفت: رقابت های آلیش مردان قهرمانی کشور و انتخابی تیم های ملی گرامیداشت دهه فجر با حضور 94 آلیش کار از 20 استان کشور برگزار شد.



هدایتی با بیان اینکه در رقابت های مذکور 21 تیم در مدت هفت روز با انجام 120 کشتی رقابت کردند، یادآور شد: در رقابت های آلیش مردان سیدمحمد چوبچیان از لنگرود در وزن 80 کیلوگرم نفر پنجم و بهنام هدهدی از رشت در وزن 100+کیلوگرم نفر نخست شد.



وی با اشاره به نتایج مسابقات آلیش بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، اظهار کرد: این رقابت ها نیز به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور 99 کشتی گیر از 23 استان کشور حضور داشتند.



رئیس هیئت کشتی گیلان با تصریح بر اینکه رقابت های مذکور در قالب 24 تیم در مدت هفت روز و با انجام 126 دیدار برگزار شد، خاطرنشان کرد: در وزن 58 کیلوگرم شکوفه دارابی از رشت مقام پنجم و در وزن 71 کیلوگرم مریم علیزاده از رشت رتبه دوم را به دست آوردند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان