سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تصورم این بود که در دولت تدبیر و امید و اعتدال، دیگر خبری از تهدید نباشد، باید به روحانی بگویم شما شعار دیگری دادید.

به گزارش لنگرنیوز ، امیرحسین حسینی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در گفت وگو با بخش خبری 14 و 30 دقیقه شبکه خبر در مورد وضعیت برگزاری اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی گفت: متأسفانه شرایط بغرنج شده است اما ستاد تیم ملی که محل آن در وزارت ورزش است بارها اعلام کرده که تیم ملی باید با ترکیب کامل راهی آفریقای جنوبی شود. دکتر سجادی معاون وزیر ورزش هم امروز در این مورد مصاحبه کرده است.


وی ادامه داد: باشگاه استقلال گفته مسئولیت نتیجه استقلال را برعهده بگیرند، سؤال من این است آیا مسئولان باشگاه استقلال نتایج تیم ملی در جام جهانی را برعهده خواهند گرفت؟ باید منافع ملی را در نظر بگیریم کمتر از دو ماه دیگر جام جهانی در پیش است و اگر تیم ملی عملکرد ضعیفی داشته باشد همه از آن انتقاد خواهند کرد. امروز پرسپولیس و استقلال هم باید منافع ملی را در نظر بگیرند و تمامی بازیکنان ساعت 18 و 30 دقیقه در هتل جمع خواهند شد تا تیم ملی راهی اردو شوند.

 

وی در مورد ممنوع الخروج بودن هفت بازیکن پرسپولیس به خاطر مسائل مالیاتی گفت: مسائل مالیاتی بر عهده بازیکن و باشگاه است ما وقتی بازیکنی را به تیم ملی دعوت می کنیم به مسائل مالیاتی آن کاری نداریم بلکه مسئولیت مسائل مالیاتی بر عهده بازیکن و خود باشگاه است.

 

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه فدراسیون برای این بازیکنان ضمانت خواهد گذاشت یا نه، گفت: فدراسیون همیشه این کار را کرده و باز هم این کار را انجام خواهد داد اما حضور بازیکن در تیم ملی فقط به ما مربوط است و مسائل مالیاتی بر عهده باشگاه و بازیکن است تیم ملی هم قطعاً به اردوی آفریقای جنوبی خواهد رفت و این اردو با حضور 28 بازیکن برگزار می شود.

 

*قلعه نویی: فکر می کردم در دولت تدبیر و امید خبری از تهدید نباشد

 

در ادامه این بخش خبری امیر قلعه نویی به صورت تلفنی با داود عابدی گزارشگر شبکه خبر گفت وگو کرد و گفت: خدا را شکر که همکار شما در تمرین حضور دارد و ما فهرست بازیکنان استقلال را به او نشان دادیم. در مسابقات داخلی ما بارها با 13-14 بازیکن به مصاف حریفان رفتیم که برخی دوستان هم در روزنامه ها حرف و حدیث درست کردند اما در آسیا نمی شود چنین کاری کرد. ما بدون ملی پوشان یازده نفر هم نمی شویم، ساموئل محروم است و 5 بازیکن مصدوم داریم، آقای حسینی چند مطلب را گفته است که ای کاش روی خط می ماند تا جواب من را بدهد. می خواستم از ایشان بپرسم اگر تیم ملی 10 روز دیگر به اردو می رفت چه اتفاقی رخ می داد؟

 

سرمربی استقلال تصریح کرد: کجای دنیا و کدام تیم ملی اکنون اردو زده است، می خواستم این سؤال را از حسینی بپرسم فینال لیگ اروپا 23 اردیبهشت برگزار می شود. سرمربی ترک تبار ام صلال گفته است با جدایی پژمان منتظری موافقت نمی کند آیا لژیونرهای دیگر ما در این اردو حضور دارند.

 

قلعه نویی خطاب به مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: حسینی تهدید می کند، آقای حسینی در شأن و شخصیت فدراسیون نیست که تهدید کند وقت رأی گیری می کنید فدراسیون مستقل است و دولتی نیست اما اکنون تهدید دولتی می کنید؟ مگر فدراسیون دولتی است؟ با این حال ما حرفی نمی زنیم، می گوییم کفاشیان بگوید ما به عربستان نمی رویم آیا این حرف غیرمنطقی است؟

 

به گزارش فارس، پیمان اسدیان مجری شبکه خبر در این مورد گفت: نمی توانم در این مورد اظهارنظر کنم اما منطقی نیست که با 8 بازیکن به عربستان بروید زیرا حداقل نفرات یک تیم باید 17 نفر باشد که قلعه نویی پاسخ داد: مگر می شود با 8-7نفر بازیکن راهی عربستان شد من برای کی روش احترام قائل هستم با او نشست خوبی هم داشتیم اما شرایط ما اکنون اینگونه است. 5 بازیکن ما مصدوم هستند که حتی به عربستان هم نمی آیند. کی روش باید شرایط ما را درک کند با این حال اگر کفاشیان بگوید نروید ما هم نمی رویم و پرواز انجام نمی شود. این کار عقلانی نیست که با 8 بازیکن راهی عربستان شویم اگر نیمکت استقلال خالی باشد رسانه های خارجی ما را مسخره می کنند و آن را پوشش می دهند.

 

وی افزود: من به کی روش احترام می گذارم، او از دوستان خوب من است اما نگاه فنی است و کی روش هم این مسئله را درک می کند مگر اینکه بگویند به عربستان نروید که ما هم نمی رویم، اکنون می گوید سجادی مصاحبه کرده جالب است که تیم ملی به جام جهانی رفت و اکنون همه مصاحبه می کنند.

 

سجادی معاون وزارت ورزش بگوید با تعهد من به عربستان نروید ما هم امروز پرواز نمی کنیم گردن ما از مو هم نازک تر است ما فکر می کردیم دولت اعتدال و تدبیر و امید آمده و دیگر الفاظی شبیه گذشته را شاهد نخواهیم بود اما این الفاظ بیشتر هم شده است، باید برویم پیش روحانی و بگوییم آیا شعارت این بود؟

 

در این لحظه مجری شبکه خبر گفت: ما فقط نگاه ورزشی داریم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان