سازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام کرد به آن دسته از هموطنانی که از دریافت یارانه نقدی انصراف دهند کارت همیاری ملی اعطا می شود. یادش بخیر.

افکارنیوز نوشت : مدرسه هم که می رفتیم هر کسی مشقش را تمیز می نوشت و دفترش سیاه نمی شد کارت صدآفرین می گرفت. البته ما هیچ وقت چنین کارتی دریافت نکردیم چرا که پاک کن مان از این قرمز– آبی ها بود که طرف آبی اش برای پاک کردن خودکار بود. همیشه دو طرفش را اشتباه می گرفتیم و دفترمان پاره می شد. بالاخره یک روز از لوازم التحریری محل یک بسته کارت صدآفرین خریداری کردیم. هر روز یکی را در خانه رو می کردیم که مثلا معلم مان به ما داده.

 

حالا کارت همیاری ملی هم یک چیزی در مایه های همان کارت صدآفرین است. شما را نمی دانیم اما ما ترجیح می دهیم ماه به ماه پول بگیریم تا اینکه یک بار کارت همیاری ملی بدهند دست مان. این ماجرای انصراف از دریافت یارانه هم جالب است. دولت ابتدا از مردم خواست بیایند با زبان خوش انصراف دهند.

 

مردم ندادند و دولت این بار اصرار کرد که بیایند انصراف بدهند و مردم باز هم ندادند. سپس تبلیغات زیادی پخش شد که فلان بازیگر و خواننده انصراف داده شما هم بیایید بدهید. مردم چون این بار مصمم شده بودند، باز هم ندادند. در ادامه سریال ها به یکباره رنگ و بوی یارانه به خود گرفتند. کسانی که یارانه دریافت می کردند آدم های بدی بودند.

 

مانند پدر شوهر ستایش که چون یارانه دریافت کرده بود و زیاد خورده بود خون به مغزش نمی رسید و همه دور و بری هایش را اذیت می کرد. ماموران کبرا دو صفر ۱۱ در اولین قسمت از سری جدید این برنامه، یارانه بگیر شده بودند و این بار با اولین تصادف مردند. چون زیاد خورده بودند و چربی دور تا دور بدنشان را گرفته بود نتوانستند از ماشین بپرند بیرون. سمیر و دوستش در ماشینی که اسیر شعله های آتش شده بود، گیر کردند و زنده زنده سوختند.

 

بعد از این صحنه، نوشته ای روی تلویزیون ظاهر شد که فردی با صدایی گیرا آن را می خواند: «یارانه حاوی مقدار زیادی چربی، فشار خون، بری بری، قانقاریا، بی حیایی و چشم سفیدی است. افرادی که یارانه می گیرند، اگر سرطان بگیرند راحت ترند. پس بیایید با انصراف از یارانه بگذاریم بقیه بمیرند و ما زنده بمانیم. این یک تبلیغ تلویزیونی است و تعداد محدودی می توانند از این طریق، از دریافت یارانه انصراف بدهند. پس هر چه زودتر با ما تماس بگیرید. اگر همین الان تلفن را بردارید و با ما تماس بگیرید، یک ماهیتابه دو طرفه سرخ کن جفت کن بخور از ما هدیه می گیرید.»

 

پس از این ماجراها، مردم همچنان انصراف ندادند تا اینکه کارت همیاری ملی به بازار آمد. البته نباید فراموش کنید که داشتن کارت همیاری ملی خیلی کلاس دارد و از آنجایی که داشتنش مشخص می کند شما آدم مایه داری هستید، می توانید با در دست داشتن آن بدون ضامن وام بگیرید. پس بشتابید و خواهشا این بار گول بخورید و انصراف دهید تا سایت ثبت نام خلوت شود و ما بتوانیم ثبت نام کنیم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان