به گزارش لنگرخبر، تیمور رنگیدن ظهر امروز در جلسه با فرماندار ماسال با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای تأمین میوه شب عید گیلان اظهار کرد: امسال برای نخستین بار مرکبات شب عید از باغداران گیلان خریداری شده است.

وی با بیان اینکه با بیان اینکه حدود 600 تن پرتقال از باغداران شرق گیلان خریداری شده است، تصریح کرد: این مقدار پرتقال ذخیره سازی شده و در بازار شب عید با قیمت تعاونی در بین مردم توزیع می شود.

مدیر تعاون روستایی گیلان وجود بیش از 120 هزار تن ظرفیت برای انبار مواد کشاورزی را از توانمندی های این نهاد عنوان کرد و گفت: تأمین نهاده های کشاورزی، کود و سم کشاورزان از توانمندی های این نهاد است.

فرماندار ماسال نیز در نشست مذکور نقش تعاون روستایی در ارائه خدمات مطلوب به کشاورزان را موثر دانست و تصریح کرد: تعاون روستایی پس از انقلاب اسلامی نقش گسترده ای در این زمینه ایفا کرده است.

محمود قاسم نژاد با بیان اینکه خرید مستقیم محصولات کشاورزی و باغی از کشاورزان و باغداران موجب افزایش انگیزه آنها در توسعه کشاورزی می شود، خاطرنشان کرد: سازمان تعاون روستایی از سال های بسیار دور در ارائه خدمات مطلوب کشاورزی به کشاورزان نقش ایفا مکرده است.

وی متذکر شد: تعاون روستایی با ظرفیت بالایی که دارد می تواند در توسعه کشاورزی و ارتقای اقتصاد و معیشت روستائیان نقش بسیار موثری داشته باشد.

فرماندار ماسال خواستار نقش آفرینی بیشتر تعاون روستایی در حوزه کشاورزی شد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان