رئیس اداره ورزش و جوانان لنگرود گفت: این شهرستان در رشته وزنه برداری از شهرستان های سرآمد و مهم استان گیلان است.







به گزارش لنگرنیوز ، محمد علی خداجو در گفتگو با مهر افزود: از دوران گذشته لنگرود به عنوان یک قطب ورزش در استان مطرح بوده و تاکنون ورزشکاران و قهرمانان زیادی را تقدیم کشور کرده است.







وی اظهارداشت: لنگرود در رشته وزنه برداری از شهرستان های سرآمد گیلان است اما امکانات موجود شهرستان زیبنده این رشته نیست.





رئیس اداره ورزش و جوانان لنگرود با بیان اینکه تجهیزات رشته وزنه برداری بسیار گران است، گفت: سال گذشته 15 میلیون تومان به حساب هیئت وزنه برداری این شهرستان واریز شد.





وی در ادامه با اشاره به اینکه لنگرود در رشته قایقرانی نیز قابلیت های فراوانی دارد بر لزوم توسعه همه جانبه ورزش در این منطقه تاکید کرد.





خداجو همچنین با اذعان اینکه سال گذشته زمین چمن لنگرود با اعتبار 600 میلیون تومان به افتتاح رسید، گفت: این چمن از پروژه های ورزشی مهم شمال کشور بود.





وی به کمبود اعتبارات اشاره کرد و افزود: سال 91 از مجموع اعتبارات تعمیر، تجهیز، جاری، کمیسیون ماده 88، اماکن اجاره نرفته، مبارزه با مواد مخدر، جوانان و غیره یک میلیون و 500 هزار تومان بوده است.





رئیس اداره ورزش و جوانان لنگرود با اشاره به جایگاه مطلوب ورزش شهرستان افزود: توجه جدی به گسترش ورزش همگانی و عمومی در سطح منطقه از ضروریات است.





وی بیان داشت: به یقین ظرفیت های بی بدیل جوانان این خطه پهلوان و قهرمان پرور رسالت همه را در راستای توجه بیشتر و جدی تر به ورزش و تربیت بدنی و توسعه زیرساخت ها در شهرستان سنگین می کند.



همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان