یارانه !! // نشستی که اعضای یک حزب در استانداری برگزار کردند!! // نسخه ای که صادق خان برای گیلان پیچید!! // کنایه استاندارگیلان به دولت احمدی نژاد! // پیغام مرد رئوف سال های دور!

به گزارش لنگرنیوز بسته شنیده های احرارگیل منتشر شد که به شرح زیر است:

… با ریاضت یک ماه دوام آوردیم و جز خاطره ای از قهرمان قصه های تنهایی ما سردار شهید حسین املاکی، هیچ ننوشتیم.

… مثل خیلی از شما پاک دلان ، توفیق شد سال جدید را از سرزمین نور، قدمگاه شهدا «شلمچه و طلائیه »آغاز کنیم و ایام عیدمان هم با مرثیه فاطمیه (س) به پایان برسونیم که امیدواریم برای ملت بزرگوارو رهبرمعظم انقلاب سال «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» مملو از بهروزی باشد.

….. خیلی سخت بود ولی با هزارزحمت، ازلابلای آن همه شنیده هاو باورنکردنی ها ی احرار ، چندتا شو انتخاب و بعنوان اولین بسته شنیده های احرارگیل در سال ۹۳ تقدیم تون کنیم

یارانه !!

اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها رو دولت کریمه برای اجرای عدالت آغازکرد چه درآید بماند ولی هرچه باشد اجرای آن مثل اجرای سبد کالا نمی تواند برای خیلی ها دلچسب باشد چراکه مرحله دوم هدفمندی درراستای عدالت قدم نمی زند. با تبلیغات گسترده با احساسات مردم بازی کردن و آنها را وادار به انصراف کردن بنظرمیرسد شایسته دولت راستگویان نباشد!… بگذریم

… ما هم معتقدیم برخی ها اگه یارانه نگیرن کمک بزرگی به مملکت می کنن.بشرطی که دولت از ریخت و پاش های خود و دوایراش دست بکشد.

نشستی که اعضای یک حزب در استانداری برگزار کردند!!

اعضای حزبی که حالا داره با حمایت اصلاح طلبان در امورجابجایی استان چهارنعل میندازه ، نشست دوره ای خود را اینبار به دورصندلی «مهم» تازه به دست آورده در حوزه ستادی مدیریت ارشد استان خیمه زدندو تبریک گویان ، دست در گردن هم انداخته و سرود فتح خواندند!

در بازاربرخی اصولگرایان منرقض شده ازهم و بعضاً بی خیال که فقط و فقط به دنبال در اختیارگرفتن تریبونی برای نغمه های جنگ سفت و جنگ نرم اند!! اگه گروه های اینچنینی به عیش و پایکوبی نپردازند ؛ تعجب داره!! والله….

یارو اومده اکثر سرپل های اصلی استان رو از آن خود کرده آنوقت بعضی ها می گویند: داریم صبرمی کنیم تا اون بالایی ها به وحدت برسند .! انگار اون بالایی ها موقعیت گیلان رو از ماها بیشتر درک می کنند! یابیشتر از ما می فهمند! . خب وحدت اون بالایی ها رو در همین انتخابات گذشته جن ها هم دیدند ، آنوقت ما منتظر آنها بنشینیم که چه؟!

بابا !! فَوَاللّهِ ما غُزِىَ قَوْمٌ قَطُّ فى عُقْرِ دارِهِمْ اِلاّ ذَلُّوا.!! برید یه آماربگیرید ببینید اینها (ودر حالی که سربعضی ها رو به دادن چند قران پول برای تشکیلاتشان گرم کرده اندوچندتا پست مشاوره تعارف کردن و… ) چند نفر از اعضای ستاد میرحسین موسوی ، اصحاب و حامیان فتنه را در استانداری ؛ فرمانداری ها ، معاونین ، مدیران و…. برمسند نشانده اند ….برخی ها هم که قربانشان برم نمیخان آسیب ببیند ، چرا؟ برای اینکه میخان کاندیدا بشن! آنها ، برخی کارها را آسیب برای آینده انتخاباتی خود می دانند!! هی جانم!! جانم!! جان!!جا!!ج!!

نسخه ای که صادق خان برای گیلان پیچید!!

صادق خان زیبا کلام ما! که ویروس خطرناک آن طرف آبی ها محسوب میشه ،عید رو آمده بود به استان ما تا در گیلان حالی ببره! یا نه، حالی به برخی ها بده ! میگن مامور سنجش توانمندی های گیلان برای برهم زدن آرامش مردم در انتخابات آینده بود تا پرونده انتخاباتی و اصلاحاتی اینده رو روی قبان بذاره و اندازه گیری کنه . پراوزان ها رو با خود برای درباریان به تهران ببره و زین سبب بخت نوبختان بطریقی در انتخابات اینده وا بشه و انها هم سهمی شایسته در مجلس دهم داشته باشند…!!!

از دیدارهای مدیران ، نامدیران ، نام آوران و… با صادق خان! خبرهایی داریم در حد لالیگا ! ولی چون بسته ی شنیده های ما کنجایش اون رو نداره گذاشتیم تا بعد یکی یکی تقدیم شما بشه. فقط خدمت شما عرض کنیم که شنیدیم پرونده ی عزل و نصب ها و انتخاباتی اصلاح طلبان و تا حدودی اصلاح طلبان اعتدال گرا !! زونکن زده به تهران برده شده!

کنایه استاندارگیلان به دولت احمدی نژاد!

محمدعلی نجفی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد هدفمندی یارانه ها در گیلان ضمن تشویق مسئولین به انصراف از دریافت یارانه در کنایه ای به دولت دهم عنوان کرد:« این بار شعار پول یارانه برکت است و برای زیارت رفتن کنار می گذاریم، را نمی دهیم.»!!

…آقای نجفی عزیز داشتیم؟! پوزش میخایم، ببخشید، آنوقت قراره با پول انصرافی ها اعضای محترم دولت کریمه انشاءالله کجا تشریف ببرید ؟ نکنه مثل بزرگانتان دل شما هم هوای رفتن به کیش کرده؟ بله؟!!

پیغام مرد رئوف سال های دور!

شنبه این هفته نه ، هفته قبل که برای عرض تبریک سال جدید به دوستان به استانداری سری زدم ، « مرد رئوف » سالهای دور خود رو دیدم . یاد دوران طلایی دفاع مقدس بخیر؛ حال روز امروز اش کمی متفاوت تر از گذشته بود. بعد از احوالپرسی فهرست اسامی ۱۳ نفره ای را به بنده نشان داد که عضو «ستادمرکزی نیروهای انقلاب گیلان» نام داشتند و باهم همکاری می کردند .

مرد رئوف سالهای دور ، می گفت: امروز وحدت اصولگراهای استان خیلی ضروریست . او که از عزل و نصب های شتابزده این روزهای استان بدجوری خون دماغ بود! ادامه داد: زمان اصولگراها ما ۵۰ درصد اصلاح طلبان رو تحمل کردیم و به آنها مسئولیت دادیم ولی حالا اینها ۱۰ درصد اصولگراها رو تحمل نمی کنند.

مرد رئوف سالهای دور می گفت: چندی پیش خدمت یکی از بزرگان معنوی استان رسیده بودم که نگران به وضعیت آینده گیلان و کشور بود .او ادامه داد که بزرگ ما می گوید، اصولگراهای استان با هر سلیقه هرچه زودتر باید به وحدت برسند! پراکندگی ،آینده آنها را با خطر مواجه می کند.

مردرئوف سالهای دور ادامه داد: همین بزرگ ما اسامی چند نفراز مخالفین خود را به زبان آورده و گفته که من اینها رو دوست دارم . اینها فرزندان من هستند وباید دورهم بنشینند تا وحدت بین نیروهای انقلابی و حزب اللهی برای مخالفین شگننده باشد . چرایی و تحلیل این واگویه های« مرد رئوف » بماند برای بعد

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان