به گزارش لنگرخبر، متن پیام تسلیت هاشمی برای درگذشت آیت الله طبسی به شرح زیر است:

انالله و اناالیه راجعون»
درگذشت دوست صدیق، برادر، همسنگر سال های مبارزه و همکار عزیز آیت الله عباس واعظ طبسی، تولیت آستان قدس رضوی، نماینده ولی فقیه در خراسان، عضو مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام باعث تأسف و تألم خاطر گردید.
شخصیت بزرگواری که در دامان پدر شریفشان، حاج شیخ غلامرضا واعظ طبسی، از وعاظ و خطبای زمان، پرورش یافت و علاوه بر تحصیل علوم دینی از محضر بزرگان حوزه های علمیه ، از نخستین روزهای شروع نهضت روحانیت به رهبری امام خمینی(ره) در صف اول و همیشه هسته ی مرکزی فعالیت های انقلابی در مشهد مقدس بود و با پیروزی انقلاب اسلامی یکی از مؤثرترین شخصیت ها برای تثبیت نظام، به ویژه در منطقه ی شرق کشور بود.

حکم امام به ایشان برای اداره ی آستان قدس رضوی، مدیریت حوزه علمیه بزرگ مشهد مقدس و تداوم آن در دوران رهبری آیت الله خامنه ای، نشان از مدیریت پویا و کارآمدشان داشت که طرح عظیم توسعه ی حرم رضوی و حفظ و توسعه موقوفات آستان قدس رضوی از ماندگارترین کارهای مدیریتی شان است.
اینجانب با تسلیت این مصیبت به رهبر بزرگوار انقلاب، مردم سه استان خراسان شمالی، جنوبی و رضوی حوزه های علمیه، مخصوصا حوزه علمیه مشهد، اعضای خانواده محترم ، همسر و فرزندان محترم شان و آرزوی علوّ درجات، همجواری با اولیاء و صلحای الهی را در جوار حضرت حق برایشان خواستارم. امیدوارم مسئولان آستان قدس رضوی، اهداف و طرح های ناتمام ایشان را برای ساخت و توسعه ی حرمی بی نظیر ادامه دهند که می تواند یکی از بزرگترین پروژه های ایرانی ـ اسلامی در جهان تشیّع باشد.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان