به گزارش لنگرخبر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنگرود در آستانه (18اسفند) سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری طی گفت و گویی، گفت: مساجد، کانون های فرهنگی و هنری و همه عواملی که در مساجد و در امور فرهنگی مشغول هستند باید توان جذب حداکثری قشر جوان و نوجوان جامعه را داشته باشند.



وی با اشاره به اینکه تمام سعی و تلاش دست اندرکاران در مساجد از جمله کانون های فرهنگی و هنری باید جذب جوانان با ایجاد برنامه های متنوع باشد، افزود: برنامه های مساجد باید با استفاده از تکنولوژی روز در خدمت نظام باشد تا بتواند در مقابل توطئه ها و تهاجم دشمنان بایستند و نظام جمهوری اسلامی را تقویت کند.



حجت الاسلام محمد امیری، فضای مناسب و ظاهرزیبا مساجد را از عوامل تاثیرگذار در جذب جوانان عنوان و تصریح کرد: هیئت امنای مساجد باید با همفکری و همدلی جهت پیشبرد اهداف تلاش و عزم خود را جزم کنند.



رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنگرود ادامه داد: استفاده از جوانان خوش فکر و خلاق، رعایت نظم و انظباط ، مصمم بودن به تقسیم کار و علاقه ، و تامین بودجه لازم از دیگر عواملی است که باید مورد توجه قرار گیرد.



وی با بیان اینکه حضور جوانان در بعضی از مساجد کمرنگ است، خاطرنشان کرد: برای جذب بیشتر جوانان به مساجد باید مسئولین زیربط  با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و  مشارکت جوانان همت کنند.



حجت الاسلام امیری ادامه داد: حضور جوانان در مساجدی که برنامه های متنوعی دارد، خوب است اما باید در این زمینه بیشتر از اینها کار شود.



رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنگرود با بیان اینکه مسجد تنها مکان گریه و زاری نیست، اذعان کرد: نقش مسجد برای آموزش، تعلیم و تربیت و دیگر اعیاد و جشن های مذهبی نیز مکان مناسبی است.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان