لاهوتی با بیان اینکه فاز نخست بندر چمخاله به اتمام رسیده است گفت : در جلسه ای که در هفته گذشته با مسئولین برگزار شد فاز دوم بندر چمخاله تا پایان سال 1393 به بهره برداری میرسد.

به گزارش لنگرنیوز ، عصر روز پنج شنبه نخستین بانک در بخش چمخاله با حضور مدیران شهرستانی و مدیر کل بانک رفاه استان گیلان افتتاح شد.

با پیگیری هایی که شورای بخش چاف و چمخاله برای ایجاد شعبه بانک انجام داد بانک رفاه استان گیلان با توجه به نوع منطقه ای که از لحاظ توریستی دارد در هتل ماندگار چمخاله شعبه ای را برای خدمات بانکی به مشتریان افتتاح کرد.

در این مراسم مهرداد لاهوتی گفت : با توجه به توریستی بودن چمخاله و چاف ، انتظار می رود که گردش مالی این شعبه از شعبه لنگرود بیشتر باشد.

وی افزود : با افتتاح این بانک در چمخاله بایدسرمایه گذاران و شهرداری چمخاله را مکلف کنیم تا در این شعبه از لحاظ مالی و گردش حساب فعالیت کنند .

نماینده مردم شهرستان لنگرود اظهار کرد : بانک کاری اقتصادی است و اگر این شعبه در چمخاله بتواند نیاز های شعبه مرکزی استان را برآورده سازد استان مکلف به خرید زمین یا ساختمان برای مکان ثابتی برای بانک می شود.

لاهوتی با بیان اینکه فاز نخست بندر چمخاله به اتمام رسیده است گفت : در جلسه ای که در هفته گذشته با مسئولین برگزار شد فاز دوم بندر چمخاله تا پایان سال 1393 به بهره برداری میرسد.

مدیرکل بانک رفاه استان گیلان در این مراسم گفت : با توجه به پتانسیل گردشگری و سرمایه گذاری که در چاف و چمخاله موجود است وجود یک بانک الزامی بود.

 بهشتی افزود : به خاطر مشکلاتی که با بانک مرکزی وجود داشت اجازه ایجاد یک شعبه مستقل را نداشتیم و با همکاری شورای چاف و چمخاله و مدیریت هتل ماندگار چمخاله توانستیم مکانی را برای ارائه تمام خدمات بانکی به مشتریان را آماده سازیم.

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان