به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، سردار محمدعلی حق بین عصر امروز در مراسم چهلمین روز درگذشت شهید مدافع حرم مهدی کوچک زاده که در جمع مسئولان نظامی, انتظامی و اقشار مختلف مردم در مهدیه رشت برگزار شد اظهار داشت: امروز دشمن به صورت تمام قد و تمام عیار وارد میدان شده تا مقابل دین ما قرار بگیرد و هر آنچه ما برای دین و انقلاب سرمایه گذاری کردیم را از بین ببرد.



وی با بیان اینکه هدف دشمن حمله به عراق و یا افغانستان نبوده و برای اینکه ما را مورد آزمایش قرار دهد وارد جنگ با این کشورها شده است افزود: دشمن در مرحله نظامی از ما شکست خورده و ما توانستیم با تدابیر مدبرانه رهبر عزیزمان و رزمندگان همیشه سرافراز ایران اسلامی دشمن را از کمینگاه خودش بیرون بکشیم و اقتدار خودمان را به آنان ثابت کنیم.



فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان اظهار کرد: دشمن می داند که ما با دست خالی و با علم نظامی به مقابله با آنان می ایستیم و هیچ ابزاری با خود نمی آوریم و این از افتخارات ما در جهان اسلام است.



حق بین با بیان اینکه دشمن با به راه انداختن جنگ فرهنگی در مقابل ما با تمام قوا ایستاد و اکنون تکلیف دفاع بر زن، مرد، پیر و جوان بر همه ما واجب است گفت: هزینه جنگ فرهنگی بسیار بالاست و اگر در مقابل آنها ایستادگی نکنیم باید هزینه های سنگینی را بپردازیم.



وی تصریح کرد: اگر حواسمان به دشمن نباشد و این گونه فکر کنیم که او طراحی های خوبی ندارد و از کنار آن به سادگی عبور کنیم یک روزی حامدها باید در این عرصه ها بجنگند و امیدوارم طوری با دشمنان برخورد کنیم که مثل همیشه مأیوس و نا امید شود.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان