وب سایت روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" نوشت: برنامه هسته ای ایران حداقل تا اجرایی شدن، 10 سال فاصله دارد و علاوه بر این نتانیاهو از عبارت "تهدید آمیز" بودن برنامه هسته ای ایران برای اهداف سیاسی استفاده می کند.

به گزارش لنگرنیوز، وب سایت روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" نوشت: برنامه هسته ای ایران حداقل تا اجرایی شدن، 10 سال فاصله دارد و علاوه بر این نتانیاهو از عبارت "تهدید آمیز" بودن برنامه هسته ای ایران برای اهداف سیاسی استفاده می کند.


"یوزی ایلام" رئیس سابق آژانس انرژی هسته ای رژیم صهیونیستی در این باره گفت: «تهدید به حمله از سوی مقامات اسرائیل توخالی است و مقامات مطمئن نیستند که ایران به دنبال تسلیحات هسته ای است.

نکته دیگر این است که تهدید حمله به ایران هیچ کمکی به اسرائیل نمی کند و ما نمی توانیم از پس حمله به ایران بر بیاییم.»


به نوشته هاآرتص، این مقام صهیونیستی افزود: «تاسیسات هسته ای ایران پراکنده هستند و زیر فولادها و بتن ها به گونه ای در زیر زمین قرار گرفته اند که بیش از یک حمله برای نابودی آنها نیاز است و اگر اسرائیل می توانست به ایران حمله کند خیلی قبل از این ها به ایران حمله کرده بود.»


وی ادامه داد: «نتانیاهو و دیگر سیاست مدارن از برنامه هسته ای ایران برای ترساندن مردم اسرائیل استفاده می کنند.


به نوشته این روزنامه صهیونیستی «درحالی که نتانیاهو از توافق موقت غرب با ایران انتقاد می کند و آن را یک اشتباه تاریخی قلمداد می کند اما در مقابل، یوزی ایلام بسیار خوشبین است و می گوید که ایران قدم های مهمی را برداشته است.

وی با ادعای اینکه " با هسته ای شدن ایران، وحشت تمام وجود همسایگانش را فرا خواهد گرفت" ادامه داد: «ایران نیازی به بمب هسته ای ندارد و به محض هسته ای شدن، به یک قدرت منطقه تبدیل خواهد شد.»


وی در پایان گفت: «حمله به ایران، فقط مردم این کشور را باهم متحد می کند و باعث خواهد شد از نظام خود بیش از این حمایت کنند و نظام سیاسی ایران را تشویق خواهد کرد که سرمایه گذاری بیشتری برای برنامه های هسته ای خود تدارک ببیند.»

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان