معاون فرماندار رودسر در نشست ساماندهی ازدواج آسان با بیان اینکه استحکام و پایداری نظام خانواده در گرو ازدواج آسان است از خانواده ها خواست از سیاست سخت گیری در امر ازدواج پرهیز کنند .

 

به گزارش لنگرنیوز ، معاون فرماندار رودسر در نشست ساماندهی ازدواج آسان با بیان اینکه استحکام و پایداری نظام خانواده در گرو ازدواج آسان است از خانواده ها خواست از سیاست سخت گیری در امر ازدواج پرهیز کنند .

به گزارش خبرنگار همای گیلان یوسف پورامیر ترویج ازدواج آسان آگاهانه را در جامعه مورد تاکید قرار داد و گفت : این امر کمک خواهد کرد تا ناهنجاریها و آسیب های اجتماعی در جامعه به شکل محسوس کاهش یابد .

معاون فرماندار رودسر تامین جهیزیه سنگین را عامل مهم در قوام زندگی ندانست و اظهار داشت : بی تردید این امر می تواند مشکلات و اختلافات عدیده ای را در بین زوجین ایجاد نماید که باید در این زمینه تلاش کنیم تا فرهنگ ازدواج آسان در خانواده نهادینه شود .

رئیس کمیته امداد امام خمینی نیز در ادامه این نشست از پرداخت 265 میلیون تومان هدیه ازدواج به 323 نفر از نوعروسان و در سال گذشته در این شهرستان خبر داد .

روح اله رستم پور افزود : این کمکها از محل مشارکت های مردمی و اعتبارات کمیته امداد به این افراد تحت پوشش پرداخت شد.

به گفته وی در سال جاری نیز و در سالروز ولادت حضرت زهرا به تعداد 6 نفر از نوعروسان کمیته امداد این شهرستان هرکدام یک میلیون تومان هدیه ازدواج پرداخت شد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان