تجاوز شیخ سلفی به یک دختر ۱۱ساله

۱۳۹۳/۰۲/۲۲ ۰۳:۴۷ چاپ کد خبر: 5012
نشریات انگلیسی از تجاوز یک شیخ سلفی به نام عمر سلیمان به یک دختر 11 ساله خبر دادند.

به گزارش لنگرنیوز ، روزنامه جمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاع خود نوشت:

*حوزه هنری هم بعله! روزنامه اطلاعات در ضمیمه خود ضمن چاپ عکس آرایش کرده و بدحجاب یک خانم خواننده، از کنسرت وی برای خانم ها در تالار سوره حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد! در این خبر برای آنکه این اقدام توجیه پذیر شود این نکته نیز اضافه شده که درآمد حاصل از این کنسرت صرف ساخت فضاهای آموزشی در نقاط محروم خواهد شد. هر چند این کنسرت اختصاص به زنان دارد ولی در همین خبر با ذکر نام، تصریح شده است که تنظیم کننده صداها یک مرد است!

* ناصر العمر، از مفتی های سرشناس عربستان سعودی گفت: اگر نیروهای مجاهد در عراق و شام گرفتار شیعیان شدند، بهتر است برای رهایی از آنان (شیعیان) کشف عورت کنند، زیرا "عمروعاص" این کار را جلوی پیشوای شیعیان "علی" علیه السلام انجام داد و جان خود را نجات داد. وی خطاب به تروریست هائی که در سوریه و عراق علیه دولت های این دو کشور شورش کرده اند تأکید کرد: "بر شما رزمندگان مجاهد واجب است که جلوی رافضی ها کشف عورت کنید تا بتوانید جان خود را نجات دهید."

* نشریات انگلیس از تجاوز یک شیخ سلفی به نام عمر سلیمان به یک دختر 11 ساله خبر داده اند. نیروهای امنیتی انگلیس فرد مذکور را بازداشت و وی را به مقامات ارشد امنیتی تحویل دادند. در بازجویی اولیه انجام شده با این شیخ وهابی، او گفت: تجاوز در مکتب ما جایز است. پس از اظهارات و ادعای سخیف این وهابی، اعتراضات و انتقادات شدید متوجه وی شد و کشیش های کلیساهای انگلستان در نامه ای خطاب به دادگاه جنایی انگلیس نوشتند: مسلمانان مدعی هستند که ما کشیش ها به خواهران دینی مان تجاوز می کنیم اما آنها این کار را انجام می دهند و از این کار شرم و حیا ندارند! 

در پی انتشار نامه کشیش های انگلیسی، دادگاه جنایی این کشور برای فرد مذکور حکم 40 هفته زندانی صادر کرده است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان