مشاور امنیت ملی آمریکا گفت: ما تنها از اقدامات قابل اثبات ایران خشنود می شویم. ساده بگویم، اگر ما راضی نشویم هیچ توافقی صورت نخواهد گرفت.

به گزارش لنگرنیوز؛ به نقل از روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست»، «سوزان رایس» مشاور امنیت ملی آمریکا طی سخنرانی در واشنگتن تمامی تلاش خود را به کار گرفت تا به مخاطبان حامی اسرائیل تضمین دهد که واشنگتن موضع سختی در قبال برنامه هسته ای ایران اتخاذ کرده است.

 

وی تصریح کرد: ما همه مسوولیت داریم تا به دیپلماسی (در قبال برنامه هسته ای ایران) شانس موفقیت دهیم. آمریکا از حرف زدن خشنود و راضی نمی شود. ما تنها از اقدامات قابل اثبات ایران خشنود می شویم. ساده بگویم، اگر ما راضی نشویم هیچ توافقی صورت نخواهد گرفت.

 

اظهارات رایس در حالی مطرح شده است که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل در حین دیدار روز گذشته، دوشنبه، از توکیو، مدعی شد که برنامه هسته ای ایران یک خطر روشن و موجود است و نباید به تهران اجازه رسیدن به قابلیت ساخت سلاح های هسته ای داده شود.

 

مشاور امنیت ملی آمریکا همچنین در بخشی از سخنان خود درباره مذاکرات سازش رژیم صهیونیستی و فلسطینیان گفت: گرچه ما به توقف در مذاکرات رسیده ایم اما به ترغیب طرفین ادامه می دهیم تا برای رسیدن به صلح در آینده تلاش کنند و اقداماتی را صورت دهند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان