کشف ۴۰ تن چای فاسد در گیلان

۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۹:۵۲ چاپ کد خبر: 5120

جانشین پلیس گیلان با اشاره به کشف ۴۰ تن چای خشک فاسد شده در گیلان، گفت: ماموران انتظامی در گشت زنی پلیسی به راننده دو دستگاه تریلر مشکوک شده و دستور توقف این خودرو را صادر کردند

به گزارش لنگرنیوز ، کامرانی صالح بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف 108 کیلوگرم مواد مخدر، اظهار کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی بررسی گزارش های مردمی از فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر در تهیه و توزیع مواد مخدر در این استان اطمینان حاصل کرده و موفق به کشف بیش از 108 کیلو و 300 گرم مواد مخدر در 20 روز گذشته در این استان شدند.

وی با بیان اینکه 12 متهم در این راستا دستگیر شده اند، افزود: مواد مخدر کشف شده اعم از 58 کیلو و 300گرم تریاک در گالن های 20 لیتری در داخل چمدان، 19 کیلو حشیش در سپر زانتیا ، 10 کیلو تریاک در ساک مسافر و 3 کیلوو 500 گرم شیشه و هروئین ، یک کیلو حشیش و24 کیلو تریاک است.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان ، متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

کامرانی صالح  با اشاره به کشف 40 تن چای خشک فاسد شده  در گیلان، گفت: ماموران انتظامی در گشت زنی پلیسی به راننده دو دستگاه تریلر مشکوک شده و دستور توقف این خودرو را صادر کردند.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی با بررسی بار این دو خودرو 40 تن چای خشک فاسد شده کشف کردند، افزود: چای کشف شده تولیدی 78-88 بوده و این دو راننده فاقد  هرگونه مجوز حمل هستند.

جانشین پلیس گیلان با اشاره به اینکه تاریخ مصرف چای خشک بعد تولید کارخانه، سه سال است، تصریح کرد: چای کشف غیر قابل مصرف انسانی  می باشد.
به گفته وی، متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان