حکم محکومیت به اعدام محکوم علیه زندانی مه آفرید امیر خسروی فرزند منصور،سحرگاه روز شنبه،سوم خردادماه 1393 در محل زندان اوین اجرا گردید.

به گزارش لنگرنیوز ، حکم محکومیت به اعدام محکوم علیه زندانی مه آفرید امیرخسروی فرزند منصور، که از بابت افساد فی الارض از طریق شرکت در اخلال در نظام اقتصادی کشور با تبانی و فساد در شبکه بانکی و توسل به روش های متقلبانه و مجرمانه و اخذ میلیاردها تومان وجوه غیرقانونی و شرکت در پولشویی و پرداخت رشوه، به اعدام محکوم و حکم صادره در دیوان عالی کشور تأیید شده بود، سحرگاه روز شنبه، سوم خردادماه 1393 در محل زندان اوین اجرا گردید.

قاضی رسیدگی کننده به پرونده متهمان اصلی فساد 3 هزار میلیاردی اظهار داشت: در خصوص جزای نقدی مه آفرید محکوم ردیف اول پرونده فساد 3 هزار میلیاردی، کمی بیش از 600 میلیارد تومان از اموال و اسناد املاک وی توقیف و به حساب دولت منتقل شده است.

وی در خصوص رد مال مه آفرید نیز گفت: اموال و شرکتهای مه آفرید توقیف و در اختیار دادستانی است و از طریق این اموال، دیون پرداخت می شود.

قاضی سراج درباره اجرای حکم اعدام سه محکوم دیگر این پرونده نیز افزود: در این خصوص دادستانی تصمیم گیری می کند و احکام این افراد در دیوان عالی کشور تایید شده است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان