سردار محمدی با تأکید بر اینکه اسنادی از فتنه گران گیلانی داریم در پاسخ به این سئوال که زمان برای افشای این اسناد مناسب است، ابراز کرد: فتنه گری از صدر اسلام وجود داشته است و جریانی همیشه جاری در بستر جوامع اسلامی تلقی می شود.

 

به گزارش لنگرنیوز ، سردار هامون محمدی، در سالروز آزاد سازی خرمشهر، اظهار کرد: همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند: ” خرمشهر را خدا آزاد کرد ” و اراده الهی در وجود مردم ایران متبلور شد.

وی افزود: آزادکنندگان واقعی خرمشهر مردمی بودند که فرزندان آنها در جبهه نبرد حق علیه باطل در برابر تجاوز دشمن ایستادگی کردند و دفاع مقدس را رقم زد ند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به عملیات بیت المقدس به عنوان بستر خلق حماسه آزادسازی خرمشهر، تصریح کرد: آزادسازی خرمشهر هنگامه غیر مشروع استکبار جهانی را از بین برد.

وی افزود: افرادی که هم اکنون دم از حقوق بشر در جامعه بین المللی می زنند در آن زمان حامی صدام و در راستای تحقق هدف شوم خود یعنی تخریب نظام جمهوری اسلامی ایران بودند.

محمدی با بیان اینکه ملت ایران ثابت کرد که می تواند به خواسته های خود برسد، گفت: استمرار این اراده ملی می تواند اقتدار ایران را در مسیر مبارزه با استکبار جهانی تداوم ببخشد و الگویی برای کشورهای اسلامی باشد.

فرمانده سپاه قدس گیلان، خاطر نشان کرد: مدیون شهدا و جانبازان و ایثارگری های آن ها در بهره مندی از استقلال و آزادی ایران اسلامی هستیم.

وی با تأکید بر اینکه اسنادی از فتنه گران گیلانی داریم در پاسخ به این سئوال که زمان برای افشای این اسناد مناسب است، ابراز کرد: فتنه گری از صدر اسلام وجود داشته است و جریانی همیشه جاری در بستر جوامع اسلامی تلقی می شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان ادامه داد: فتنه گران در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان  نیروی بازدارنده علیه رشد ساختار نظام جمهوری اسلامی همواره فعالیت های تخریبی خود را در جامعه  انجام داده اند.

وی با بیان اینکه دولت مردان باید مواظب باشند و شرایط را رصد کنند، گفت: مسئولان باید مواظب حاکمیت این افراد در مسئولیت های مختلف است.

محمدی با تأکید بر اینکه فتنه گر ظاهری آراسته دارد ولی در پنهان به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی  ضربه وارد می کند، ابراز کرد: سرانی که در فتنه نقش داشتند با کسب مقام های کشوری می خواستند در گیلان مسئولیت هایی را برعهده بگیرند که  جلوی این اقدام گرفته شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مدارک این افراد در دستگاه های امنیتی وجود دارد، گفت: در شرایط فعلی افشا و رسانه ای کردن اسناد فتنه گران گیلانی لازم نیست.

وی افزود: حضور دوباره و بازگشت اصحاب فتنه به عرصه انقلاب اسلامی و سوار شدن بر قدرت خیانتی بزرگ، غیر منصفانه و غیر عادلانه  است.

محمدی در مورد ساختار تولیدات دفاع مقدس در سینما و رسانه ملی،گفت: روند تولید فیلم در سینما و تئاتر و تلویزیون در ژانر دفاع مقدس مناسب نیست.

وی افزود: باید سرمایه گزاری های دولتی و بخش خصوصی حامی سینماگران باشد تا بتوانند در مسیر ترویج ارزش های انقلاب اسلامی گام بردارند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکبد بر این موضوع که عرصه هنر باید بستری برای رونمایی از ارزش های تاریخ انقلاب اسلامی باشد، اظهار کرد: متاسفانه در این زمینه غفلت شده است و این ژانر مورد بی مهری مسئولان فرهنگ و هنر قرار گرفته است.

محمدی در پایان خاطر نشان کرد: از کارشناسان و افرادی که آن دوران را لمس کرده اند در جریان فیلمسازی ژانر دفاع مقدس استفاده شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان