اهانت بی شرمانه به بانوان محجبه

۱۳۹۳/۰۳/۰۴ ۱۱:۱۹ چاپ کد خبر: 5143
رسانه های ضدانقلاب تلاش می کنند از رهگذر تحقیر و توهین، بانوان عفیفه ایرانی را نسبت به حجاب دلسرد و تقیدات شرعی را نوعی عقب ماندگی جلوه دهند.
 
 

به گزارشلنگرنیوز، طی روزهای اخیر همزمان با شیطنت فسیبوکی یک خبرنگار فراری از کشور در اعلام فراخوان برای انتشار عکس های بی حجاب زنان ایرانی در فضای مجازی، حملات همه جانبه ای توسط رسانه های ضدانقلاب علیه پوشش فاخر اسلامی کلید خورده است.

آن ها تلاش می کنند از رهگذر تحقیر و توهین، بانوان عفیفه ایرانی را نسبت به حجاب دلسرد و تقیدات شرعی را نوعی عقب ماندگی جلوه دهند.

یکی از وب سایت های ضدانقلاب با انتشار تصاویری از زنان محجبه می نویسد: «این زنان خودفروخته، بردگان جمهوری اسلامی هستند! آن ها کمترین بویی از آزادی و انسانیت و شرافت نبرده اند... پوشیدن چادرها و پوشش های سیاه و زشت، ضدانسانی است. دیدن این چادرهای سیاه، افسردگی و پریشانی می آورد.»[!]

وب سایت ضدانقلاب "گویانیوز" هم با نقل قول از مشاهدات خارجی هایی که از نمایشگاه کتاب تهران بازدید کرده اند، سعی کرده زنان ایرانی را منزجر از حجاب و مبتلا به انواع مشکلات اجتماعی نشان بدهد[!]

پایگاهی دیگر با لحنی توهین آمیز نوشته است: «زنان محجبه یک عده نابخرد و چاپلوس هستند که به همنوعان خود ستم می کنند.»[!]

این حرکت هماهنگ دشمنان مذهب و مملکت علیه پوشش فاخر اسلامی، نشانگر برنامه ریزی جدید بیگانگان برای تضعیف ارزش های اعتقادی ایرانیان است و توجه ویژه مسؤولان را می طلبد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان