اشکوری گفت: همان جریان وابسته و غرب زده مقاومت و مبارزه رزمندگان در دفاع مقدس را بی نتیجه و تندروی می خوانند و امروز نیز همان جریان تمام همت خود را تئوریزه کردن سازش و تسلیم در برابر زیاده خواهی های غرب به کار گرفتند و دفاع از حقوق هسته ای کشور و مقاومت در برابر زورگویی های آمریکا را تندروی می دانند.

 

به گزارش لنگرنیوز ، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم میرحسینی اشکوری عصر امروز در جمع دانشجویان این شهر به سبک زندگی در نظام اسلامی اشاره کرد.

وی اظهار کرد: کسانی که در نظام اسلامی خدمت می کنند به ویژه مدیران اجرایی باید سبک زندگی و مشی سیاسی و مدیریتی آنها همسو با الگوهای متعالی اسلام باشد.

عضو فعال جبهه اصولگرایان گیلان، معیار حق بودن و باطل بودن یک جریان سیاسی را سنجش آن جریان با ملاک دین و رسالت دانست و ادامه داد: پیامبر (ص) مصداق بارز عمل به آیه «اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» بود.

وی عنوان کرد: پیامبر در مسایل حقوق شخصی اهل مدارا و گذشت بود و از منتقدان و حتی توهین کنندگان به راحتی می گذشت و از کسی که بر روی او خاکروبه می ریخت عیادت می کرد، اما در برابر زیاده خواهی و افزون طلبی ستمگران و مستکبران زمان ذره ای کوتاه نمی آمد.

میرحسینی اشکوری، ایستادگی و مقاومت در مقابل زورگویان را اصلی ترین شاخصه پیامبر(ص) و عالی ترین پیام بعثت عنوان کرد و گفت: پیامبر (ص) در مقابل پیشنهاد سازش کفار قریش گفت که اگر تمام دنیا را به من دهید دست از مبارزه برنخواهم داشت.

نویسنده کتاب جریان شناسی فتنه در نهج البلاغه به سالروز قیام 15 خرداد اشاره کرد و گفت: جریانی در اوج مبارزه امام (ره) و ملت با رژیم پهلوی در پوشش خیرخواهی و دلسوزی و به بهانه حفظ جان مردم نسخه سازش و تسلیم در برابر حکومت دیکتاتوری شاه می پیچیدند.

وی اضافه کرد: همان جریان وابسته و غرب زده مقاومت و مبارزه رزمندگان در دفاع مقدس را بی نتیجه و تندروی می خوانند و امروز نیز همان جریان تمام همت خود را تئوریزه کردن سازش و تسلیم در برابر زیاده خواهی های غرب به کار گرفتند و دفاع از حقوق هسته ای کشور و مقاومت در برابر زورگویی های آمریکا را تندروی می دانند.

میرحسینی اشکوری متذکر شد: پس از انتخابات پرشور 24 خرداد با روی کار آمدن دولتی با شعار اعتدال و میانه روی انتظار می رفت که مشی اعتدال در عملکرد مسئولان جدید نمایان شود اما بر خلاف شعارهای انتخاباتی شاهد برخی اعمال از سوی مسئولان دولت تدبیر هستیم که نه تنها با اعتدال سازگار نیست بلکه در تضاد آشکار با فرهنگ اسلامی ـ ایرانی و شعار اعتدال و میانه روی است.

وی خاطرنشان کرد: از دولت یازدهم که در رأس آن فردی در کسوت روحانیت قرار دارد و خود از چهره های فرهنگی و انقلابی است، انتظار می رود بیش از دیگران به این امر توجه کند.

استاد حوزه و دانشگاه ابراز کرد: دولت باید در جهت تحکیم مبانی اعتقادی و احیای ارزش های اسلام و انقلاب تلاش چشمگیر به عمل آورد نه اینکه به رئیس دولت آمریکا و دشمن شماره یک ایران اسلامی لقب کدخدا بدهد و او را فردی باهوش و مودب معرفی کند.

وی اذعان کرد: رئیس دولت تدبیر و امید زمانی این القاب را به دشمن می دهد که در اوج جنگ نرم با آمریکا قرار داریم و آمریکا به صراحت می گوید گزینه های نظامی روی میز است.

میرحسینی اشکوری در پایان یادآور شد: اعتدال به معنای حرکت وسط حق و باطل نیست بلکه اعتدال حرکت معتدلانه در مسیر حق است.

- See more at: https://farsnews.com/newstext.php?nn=13930308000864#sthash.lvxzjsZU.dpuf

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان