صدیق اظهار کرد : در صدا و سیما گیلان دیده می شود که برنامه های برخی شهرستان های غربی و حتی شرقی بیشتر از لنگرود پخش می ود و از مدیر کل صداو سیما گیلان تقاضا می شود که عدالت را در پخش برنامه های شهرستان رعایت کنند.

 

به گزارش لنگرنیوز ، حجت الاسلام والمسلمین مهدی صدیق در خطبه های این هفته نماز جمعه با تاکید رعایت تقوا گفت : پیامبر اکرم (ص) فروتنی قبل از توانگری ، گذشت در زمان قدرت و کمک بدون منت را از بهترین اعمال اعلام کردند.

 

خطیب جمعه لنگرود درادامه مباحث سبک زندگی اسلامی اظهار کرد : شیوه برخورد هر مسلمانی با انسان های دیگر طبق فرامین اسلامی شیوه بشر دوستانه است.

 

وی افزود : یک مسلمان باید در معاشرت و رفتار با مشرکان و منافقین احکام الهی را در نظر بگیرند و تازمانی ضرری وارد نکردند با ملایمت رفتار کرد.

 

صدیق خطاب به مسئولین افزود : چرا برخی از مسئولین لز کسانی که عمل و کار مناسبی ندارند کمک می گیرند و دست دراز می کنند ، این کار درست و صحیح نیست.

 

حجت الاسلام ولمسلمین صدیق در خطبه دوم نماز جمعه با تقدیر از شرکت کنندگان در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن افزود : مردم با حضور در صحنه به استکبار اثبات کردند که تا ایران و انقلاب پابرجا است امریکا و استکبار نمی توانند هیچ غلطی بکنند.

 

صدیق با عرض خواهی از مردم درباره نقص فنی سیستم صوتی این شهرستان در راهپیمایی افزود : از فرماندار و نماینده شهرستان لنگرود درخواست می شود تا مرکز شهر را به سیستم صوتی مجهز کنند تا مراسم های بعدی با شور بهتری اجرا شود.

 

امام جمعه شهرستان لنگرود با انتقاد به رئیس سازمان صدا و سیما گیلان گفت : من مخالف شرقی و غربی در گیلان هستم ولی گاهی مشاهده می شود که این قضیه به چشم می آید.

 

وی اظهار کرد : در صدا و سیما گیلان دیده می شود که برنامه های برخی شهرستان های غربی و حتی شرقی بیشتر از لنگرود پخش می ود و از مدیر کل صداو سیما گیلان تقاضا می شود که عدالت را در پخش برنامه های شهرستان رعایت کنند.

 

صدیق با تشکر از مراجع قضایی بابت گرداندن دو نفر از اشرار لنگرود در سطح شهر گفت : بنده نظرم این است که باید سرشان تراشیده شود و مردم بر روی آنان آب دهان بریزند تا درس عبرتی برای اشرار و مزاحمین به نوامیس مردم شود.

 

امام جمعه شهرستان لنگرود از مراجع قضایی درخواست کرد تا با افرار شرور و تجاوزین به حقوق دیگران برخورد قاطع و قانونی شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان