به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، «اتاق عملیات مشترک حلب» در واکنش به حمله وسیع تروریست ها به «العیس» در ریف جنوب غربی حلب، اعلام کرد که در تمامی محورها و جبهه های حلب و ریف حلب، عملیات علیه تروریست ها را از سر می گیرد.

این اتاق عملیاتی با اشاره به نقض شدن آتش بس، ضمن بیان اینکه «جبهة النصره دیگر گروه های مسلح را فریب داد و با خود در حمله به العیس همراه کرد و به صورت گسترده آتش بس را نقض کرد»، اعلام کرد: به همه ثابت شد که جبهة النصره و متحدانش حرفی جز حرف زور و سلاح را نمی فهمند.

طبق اعلام اتاق عملیات مشترک، ارتش سوریه مردم را به دوری از مکان های حضور افراد مسلح فراخواند و به جبهة النصره و دیگر گروه های مسلح هشدار داد که «نبردی ویرانگر در انتظار آنهاست».

در ادامه بیانیه این اتاق عملیات آمده است: «نیروهای روسیه، حزب الله و ایران به حلب رسیده اند و نبرد با النصره و متحدانش از سر گرفته خواهد شد».

در  ادامه این بیانیه نوشته شده:« تمامی گروه هایی که با آتش بس موافقت کرده بودند اکنون با النصره همراه شده اند و این باعث تعجب و شک است».

در این بیانیه تاکید شد: «این بار دیگر هیچ مانعی نخواهد توانست جلوی ارتش سوریه و متحدان آن برای ادامه نبرد بایستد؛ساعت های آینده برای تمام کسانی که آرزوهایشان را بر اساس امید به خارج بنا کرده اند، نبردهای ویرانگری را در بر خواهد  داشت».

از جمعه گذشته، تروریست های جبهة النصره و چندین گروهک دیگر، بر خلاف آتش بس جاری، به جنوب غربی حلب حمله کردند و موفق شدند ارتفاع و شهرک «العیس» را که بر بخشی از بزرگراه حلب-دمشق مشرف است، مجددا اشغال کنند (جزئیات بیشتر).

بنابراین تروریست ها با سوءاستفاده از آتش بس، العیس را اشغال کردند و ارتش قصد دارد در همه محورها، عملیات در استان حلب را از سر بگیرد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان