سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: نباید شکست مقابل ایتالیا را فراموش کنیم بلکه باید از اشتباهات خود درس بگیریم.

به گزارش لنگرنیوز ، اسلوبودان کواچ پس از دومین شکست سه بر صفر تیم ملی والیبال ایران مقابل ایتالیا در لیگ جهانی 2014 گفت: در اواخر هر سه ست بازی اشتباهات زیادی به خصوص در زدن سرویس و دریافت داشتیم. باید بدانیم با این کیفیت بازی نمی توانیم مقابل تیمی مانند ایتالیا نتیجه بگیریم.

وی ادامه داد: در ست نخست بازی خوبی انجام دادیم اما در ست های بعدی نتوانستیم این روند را ادامه دهیم. باید بدانیم که والیبال در یک ست تمام نمی شود و تا پایان ست پنجم ادامه دارد.

کواچ تاکید کرد: باید به بازیکنان جوان اعتماد کنیم تا تجربه کسب کنند. اگر یک بازیکن جوان را پس از دو اشتباه از زمین بیرون بکشم او فرصتی برای کسب تجربه نخواهد داشت. من به بازیکنان جوان خود ایمان دارم و می دانم در آینده بسیار بهتر می شوند.

وی خاطرنشان کرد: این شکست را فراموش نمی کنیم چون باید از آن درس بگیریم و با کاستن از اشتباهات خود، در بازی های بعدی بهتر عمل کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: پنج روز برای بازی بعدی مقابل برزیل فرصت داریم و باید در این مدت به این فکر کنیم چه اشتباهاتی داشتیم که باعث شکست ما در دو مسابقه مقابل ایتالیا شد. باید این اشتباهات را کم کنیم تا در مسابقات بعدی به نتایج بهتری برسیم.

وی ادامه داد: باید بررسی کنم که چرا بازی خوب ما در پایان ست اول متوقف شد و در ست دوم خوب کار نکردیم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان