امروز به عینه شاهد صحنه ای در یکی از فروشگاه های شهرمان رشت بودم و الان که پاسی از شب گذشته همچنان در شوک به سر می برم...

میلاد سرورو سالار دین حضرت حسین ابن علی(ع) و روزپاسدار همچنین فرخنده میلاد یار با وفای سید و سالارشهیدان کربلا حضرت عباس ابن علی(ع) بر پاسداران و جانبازان عزیز و گرامی و شما امت حزب الله مبارک باد.       

بدون روتوش!!

index
یکی برای ما نوشت: امروز به عینه شاهد صحنه ای در یکی از فروشگاه های شهرمان رشت بودم و الان که پاسی از شب گذشته همچنان در شوک به سر می برم
عصر امروز بنا به ضرورت کاری (امورات چاپ) در دفتر —- کامپیوتر، حاضر شدم. در اثنای کار جوانی وارد شد که با استقبال دختران بزک کرده ای که شاغل در این دفتر بودند قرار گرفت این استقبال به حدی بود که سه تن از دختران با این جوانک دست دادند و حتی یکی از آنها بی شرمانه در انظار عمومی به —- هم پرداخت.
البته سعی در احتیاط و پنهان کردن حرکتش پشت دستگاه ها داشت که متاسفانه جلوی دیدگان من و تنی چند قرار گرفت
وقتی برادری کنار من زیر لب (نه علنی ) به غرولند پرداخت یکی از همان دخترکان بزک کرده شنید و لب به اعتراض گشود و پیرمرد خسته بی خیال ادامه اعتراضش شد!!
ایا —- کامپیوتر همان —- کامپیوتر نیست که با لغو مجوز روبه رو شد؟ و… دوباره جولانگاه نا اهلان شده است؟
چرا اداره اماکن برخورد جدی تری با این نوع فروشگاه های سابقه دار نمی کند؟ به سایت احرارگیل پناه آورده ام کمکم کنید مرا از آشفته گی خیال نجاتم دهید!

آخه روز روشن در حکومت علوی…

 

از شورای نگهبان می خواهم بر ما ببخشاید!!

12844press20-1

یکی از لیدرهای اصلاح طلب اعتدالگرای توسعه مسلک گیلان اخیراً یه حرفایی زده که بد نیست یه جاهایش رو شما ها هم بدونید!

این لیدر اصلاحاتی گفته: ما در گیلان تشکیلاتمان قویه، یکی از حزب های ما رو عبدالغفار داره، یکی دیگر رو عبدالاحمد داره، آن یکی رو عبدالهرمز داره، وآن آخری رو عبد المحمدباقرداره … ولابد یکی راهم عبدالمالک ریگی داره!!

ادامه شو گوش کن!

… یک شورای مشورتی داریم که بنده بنیانگذارش بودم. اصلاح طلبان شناسنامه دار در آن هستند.

یک مجمع توسعه استان گیلان که جمعی از نمایندگان فعلی و اسبق در آن عضو هستند.

یک شورای راهبردی استان گیلان بود که با حکمی که از دولت داده می شود به شورای مشورتی تغییر نام می دهد. (پس اون اولی چه میشود حاج احمد ۲تا شورای مشورتی یک حزب دریک استان؟) بنده، آقای عبدالغفار، عبدالکیوان ، عبدالملک، عبدالهرمز و … از اعضایش هستیم

بنیاد اندیشه و توسعه گیلان “یک تشکیلات دیگری هم هست که پس از دولت آقای روحانی و به همت آقای عبدالهرمز! شکل گرفت

که در سالن همایش بانک صادرات جلسه ای را تشکیل دادند که سخنران آن آقای عبدالسریع القلم بود”!!

مجمع ادوار گیلان هم وجود دارد که عبدالکاظم خوش دل! کارهاش رو به نمایندگی ازدکترعبدالمحمدباقر پیگیری می کند.

خودمونیم حاج احمدا!

عجب قارچهای سریع الرشدی کاشتیدا!! خب حاج احمد آقا! خودت به اسامی و افراد نگاه کن، اینهایی که شما نام بردین همه اش سر و ته یه کرباسن که!!

یکی می شدید و شورای محترم نگهبان رو دچار زحمت نمی کردید تا آخر دست بگید «از شورای نگهبان می خواهم بر ما ببخشاید!!» بهترنبود؟

راستی چرا از «جمعیت توحید و تعاون» رفقای آقای موسوی فتنه گر و آن ۲تای دیگرسخنی به میان نیاوردیدی؟ یعنی نخواستی اونها رو لو بدی؟! زود بود؟ حاج احمدآقا! داشتیم؟!

 

معاون استاندار، داره برای انتخابات استحکامات بنا می کنه!؟

 

gharbal-y_0

شنیدیم که یکی از معاونین محترم استاندار برخلاف ادعای (اینکه گفته بود حضور فرمانداران و مدیران ارشد استان در انتخابات آینده خط قرمز استاندار و استانداری است) خود، پشت خاکریز بنا شده ی انتخابات ، خودجوش داره استحکامات بنا می کنه!

تلاش های این آقای معاون بظاهر نرم و لطیف البیان! برای انتخابات آینده بخصوص درشرق گیلان هر روز داره بیشتر و بیشتر میشه. برخی از عناصر مسئله دار فتنه ۸۸ رو آورده بغل دست خودش و به آنها پر و بال داده و همین عناصر، بدجوری دارن روی خط قرمز مورد ادعای آقای معاون؛ خط قرمز میکشن! وای که بدجوری دارن جلوی چشم آقای معاون؛ برای انتخابات آستانه (ببخشید! در استانه ی انتخابات) دست و پا میزنن! انهم از الان!

داری حرف منو یا نه؟!

از الان برای انتخابات آینده!؟

خوبه که برخی ها یه بار رد صلاحیت شدن،اخیراً هم دستگاههای امنیتی گویا با مسئولیت شان موافقت نداشتن تاییدیه هم ندادن!!

بهرحال سیگنال اقدامات انتخاباتی این معاون محترم و آن مدیر ارشد عضو ستاد موسوی فتنه گردرگیلان و آن معاون محترم فرمانداردر شرق گیلان وآن آقای فرمانداردر غرب گیلان بااین دو تا مدیر ارشد استانی ( با مدرک دکترا)….چیزی نیست که مسئولین محترم نظارت برانتخابات و دستگاههای امنیتی بتوانند آنرا نادیده بگیرند.

شنیدیم رفته تو یه شهرستانی گفته خودم دوست دارم تو رشت کاندیداباشم ولی رفقای حزب میگن برو توشهرخودت!!

آخه! یکم خودتو تحویل بگیر!!

قدرت نفوذ قلم سریع القلم و واگویه های آقای فرماندار!

 

30854_513

آقا! این آقای فرماندار رو دوست داریما ولی نمی دونیم چرا برخی کاراش به دل نمیشینه مثلاً اخیراً در یه مرقومه ای (ضمن احترام به ایشان) نوشته بود که دکتر شما هم به گیلان آمده بود و به دولت انتقادهایی داشت و ما چیزی نگفتیم و…

جناب آقای فرماندار، داشتیم؟! بقول شما این آقا دکتر ما، مگه با فتنه ۸۸ ارتباط داشت؟

جناب فرماندار! عمر وعاص رو نمیشه با عباس ابن علی (ع) مقایسه کرد که عزیز!

بله، بظاهر هردو مخالف خوانند ولی باید جبهه هارو شناخت. میگی بیاید با هم بشینیم تا موضوعات حل بشه؟ باشه، ولی اول باید نگاهها رو عوض کرد… آخه سریع القلم با آن سوابق درخشانش(!) رو مقایسه می کنی با دکتر… که آمده در رشت از دولت چهارتا انتقاد کرده؟! آقای فرماندار، مثال خوبی نزدی ها؟!

برما ببخش، ما به مرام شما علاقمندیم ولی آقای فرماندار خبرداری قلم آقای سریع القلم درهمان همایش چه غوغایی کرده؟ به به!! به به، به اینهمه توانایی!! تصویب طرح بزرگ چند میلیاردی برای همشهری شما، آره همشهری شما!!

شنیدیم حضور سریع القلم در رشت تصویب (تحت فشار) طرح بزرگ چند میلیاردی اقتصادی از طریق معاون —- اس… گیلان حکایت ها داشته… آقای فرماندار، تا بعد!

وحدت اصولگرایان در بالا بالاها!

 

n00067323-b

شنیدیم حضرات اصولگراها اون بالا بالاها بیکارننشستن! خبردار شدیم که اخیراً حضرات آیات کعبی و مصباح و… دورهم نشستن و یکی به دیگری گفته در انتخابات «خبرگان رهبری» متعهد می شویم هرچه آیات عظام یزدی و مهدوی بگویند رو اجرایی کنیم ولی در انتخابات «مجلس» نظراتی داریم.

معاون رییس جمهور بدنبال لباس بسیجی!

 

1234

شنیدیم در اجلاسیه هادیان سیاسی یکی از نهادهای انقلابی دکتر—- معاون محترم رییس جمهور برای سخنرانی دعوت شده بود.

میگن وقتی دکتر ما وارد صحن میشه و جمع با اخلاص حاضر رو می بینه، بسیجی بودنش گل می کنه و به یکی از همراهانش میگه برام یه دست لباس بسیجی تهیه کن!!

دکترجان بله؟! دکتر! لباس بسیجی؟! آخ که « جو» گاهی وقتها چقدر نامرده!!

دکتر! «مناظره با دکتر خوش چهره» در ایام انتخابات چندین و چندسال پیش آقای هاشمی و احمدی نژاد، یادته؟! بعد اون توهین ها و حمله ها به بسیج چی میشه؟!

دکتر! بعد اگه آقای هاشمی وخانواده ی گرامش بفهمن که شما دنبال لباس بسیجی میگشتی چی؟!

دکتر ببخشید بعد دکتر خوش چهره بفهمه چی؟ رو خط نمیاد و گرد و خاک بلند نمیکنه؟!

خبر(تقاضای لباس بسیجی) وقتی به یکی از بزرگان حاضر درجلسه میرسه وی از تهیه لباس بسیجی برای آقای دکتر ما، سربازمیزنه!!

شاید آن بزرگوار، بخاطر آورد مناظره ی معروف دکترعزیزما رو با دکتر خوش چهره در تلویزیون وخواسته در دادن پاسخ به تقاضای دکتر، سنگ تمام بذاره!

زین سبب حاجتش رو برآورده نمیکنه و دکترعزیزتر از جان ما هم در گوشه ای…!!

 

فعال شدن چهل NGO برای انتخابات آتی در گیلان !

 

ngo

میگم حالا که می خواستی به این آقای —- (مسئول رسانه ای ستاد آقای میر حسین موسوی در گیلان) مسولیت بدی لابد روابط عمومی رو بهش می دادی!!

فرهنگی و اجتماعی رو بهش دادی و اونم پشت سرهم با یه تعدادی از سایت های همسو نشست میذاره! اونها رو داره پر و بال میده برای روز مبادا.

میگن یکی از مدیران ارشد استانداری ۴۰ تا از NGOها رو داره فعال میکنه برای انتخابات آتی!! فعلاً تا همین جا…

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان