به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، در دیدار های رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23 و15 دقیقه رئال مادرید در ورزشگاه فولکس واگن آره نا به مصاف ولفسبورگ رفت و پاری سن ژرمن در پاریس میزبان منچستر سیتی بود.

رئال با توجه به شکست بارسا در ال کلاسیکو با روحیه بالایی پا به میدان گذاشت اما در نقطه مقابل ولفسبورگ با انگیزه حضور داشت و در شبی که رئال های سنگین و مغرور بازی می کردند در همان نیمه اول دو بار دروازه رئال باز شد تا در نیمه دوم قدرت تهاجمی رئال با سد محکم مدافعان تیم ژرمنی مواجه شود و در نتیجه ای دور از انتظار رئال شکار گرگ ها شود.

این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود ولفسبورگ میزبان خاتمه یافت.

 

 

 

برای ولفسبورگ ریکاردو رودریگز در دقیقه 18 از روی نقطه پنالتی و ماکسیمیلیان آرنولد در دقیقه 28 گلزنی کرد.

در دیگر دیدار همزمان  سن ژرمن قهرمان زود هنگام فرانسه با خیال راحت تری پا به میدان گذاشته بود و به چیزی جزو برد مقابل من سیتی فکر نمی کرد. در این بین زلاتان ابراهیموویچ با پنالتی  که از دست داد و توپ ربایی که از مدافع من سیتی داشت که منجر به گل شد نقش اول نیمه اول را بر عهده داشت.

نیمه دوم با اشتیاق وافر شاگردان بلان برای گلزنی آغاز شد و در نهایت این خواسته با گلزنی رابیوت برآورده شد اما در ادامه فرناندینیو که یک گل را به میزبان هدیه کرده بود اشتباه خود را با گشودن دروازه سن ژرمن جبران کرد .در نهایت این دیدار با تساوی خاتمه یافت تا امیدهای صعود شاگردان بلان کم رنگ تر از حریف انگلیسی شود.

این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت.

زلاتان ابراهیموویچ در دقیقه 14 یک پنالتی را هدر داد.

 

 

گل های بازی را زلاتان ابراهیموویچ در دقیقه 41 و رابیوت در دقیقه 59 برای سن ژرمن و کوین دی بروین در دقیقه 38 و فرناندینیو در دقیقه 72 برای من سیتی به ثمر رساند.

بازی های برگشت هفته آینده روز سه شنبه برگزار می شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان