به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حجت الاسلام محمد زارع فومنی دبیر کل حزب مردمی اصلاحات  با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انتخابات دور دوم از مرحله اول انتخابات مجلس حساس تر است چراکه ترکیب اکثریت و اقلیت مجلس دهم را مشخص می کند.

فومنی بابیان اینکه حزب مردمی اصلاحات در دور اول از برخی کاندیداها حمایت کرد و در دور دوم نیز به جز کاندیداهای خود از سایر نامزدهای مستقل و اعتدال گرا حمایت می کند افزود: از 40 حوزه ای که برای انتخابات وجود دارد ما با حدود 32 نفر از افراد صحبت کرده ایم تا به حمایت از این کاندیدها بپردازیم.

این فعال سیاسی در خصوص ریاست مجلس دهم و حمایت از لاریجانی و عارف خاطرنشان کرد: با توجه به تجربیات بالای آقای لاریجانی و اینکه آقای عارف همیشه انسان باگذشتی بوده است ان شاءالله این بار نیز درایت به خرج دهد و کمک کند که علی لاریجانی ریاست مجلس را به عهده بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه آقای عارف دوست دارد که همیشه خود را فدای جریان اصلاح طلب کند یادآور شد: آقای عارف فردین جریان اصلاحات است و ازخودگذشتگی زیادی از خود نشان داده بنابراین امیدواریم در ترکیب هیئت رئیسه نیز کمک کند که لاریجانی ریاست دوره دهم را نیز بر عهده بگیرد چراکه تجربه او می تواند به نمایندگان بی تجربه کمک کند.

فومنی تأکید کرد: حزب مردمی اصلاحات با تمام قوا از ریاست لاریجانی حمایت می کند همان طور که اکثریت اصلاح طلبان و اصولگرایان مشتاق ریاست لاریجانی هستند و از سوی دیگر ما تلاش خواهیم کرد فراکسیونی خوب و قوی به نام جریان سوم در مجلس دهم شکل بگیرد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان