وی ضمن برشمردن ویژگی های ممتازامام راحل، ظلم ستیزی، دانایی و شگرف نگری امام رامنحصربه فرد دانستند و گفت : امام با توکل به خدا و همراهی مردم توانست ظلم و ستم را نابود سازد و وحدت را در بین مردم کشور ایران رقم بزند و امروزه انقلاب ایران به عنوان یک الگوی ظلم ستیزی برای کشورهای جهان مبدل شده است.

به گزارش لنگرنیوز ، مراسم بیست و پنجمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی رضوان الله علیه باحضور دکترصائب سرپرست واحد لنگرود، اساتید، دانشجویان و کارکنان دردانشگاه آزاداسلامی لنگرود عصر دیروز در دانشگاه آزاد لنگرود ، برگزارگردید.

دراین مراسم ،حجت الاسلام والمسلمین قاسمی معاونت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاداسلامی گیلان به تبیین شخصیت امام خمینی (ره) پرداخت .

وی ضمن برشمردن ویژگی های ممتازامام راحل، ظلم ستیزی، دانایی و شگرف نگری امام رامنحصربه فرد دانستند و گفت : امام با توکل به خدا و همراهی مردم توانست ظلم و ستم را نابود سازد و وحدت را در بین مردم کشور ایران رقم بزند و امروزه برای کشورهای جهان ، انقلاب ایران به عنوان یک الگوی ظلم ستیزی مبدل شده است.

معاونت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاداسلامی گیلان در ادامه افزود : امروزه بعدازگذشت 25سال ازفراق این مردالهی، همان مسیر باقدرت و صلابت ، با رهبری حضرت امام خامنه ای ادامه دارد و مشاهده می کنیم که کشورهای ستم دیده چشمشان به دستوران مقام معظم رهبری است و این قدرت اسلام است که در جهان گشترش یافته است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان