به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، بعد از شکست سنگین گروه های تروریستی «جبهة النصره»، «احرارالشام» و «جندالاقصی» در اوایل هفته جاری در حومه جنوبی حلب، از نیمه شب گذشته یگان موشکی و خمپاره ای نیروهای سوری و مقاومت در شهرک و ارتفاعات «العیس»، «الزربة» و مناطق غربی شهرک «خان طومان» مواضع تروریست ها را بشدت هدف قرار دادند.

به گزارش فارس، همزمان با هدف قرار دادن مواضع تروریست ها در مناطق مذکور جنگنده های سوری و روس نیز در چندین مرحله تحرکات تروریست ها را رصد کرده و هدف قرار دادند؛ به طوری که تا ساعتی قبل بر اثر شدت حملات هوایی و موشکی تروریست ها مجبور شدند مواضع خود را در این مناطق کاملا تخلیه و به سمت مناطق اطراف مرز استان ادلب فرار کنند.

بنا بر این گزارش، یک گروه ویژه از نیروهای حزب الله لبنان با همکاری نیروهای ویژه ایران بعد از رصد تحرکات تروریست ها در اثر حملات هوایی و موشکی موفق شدند به عمق مناطق تحت اشغال تروریست ها در العیس نفوذ کنند.

نیروهای مقاومت با آغاز عملیات در ارتفاعات «السیریاتیل» واقع در حومه شهرک العیس به تروریست ها حمله کردند و موفق شدند یک گروه از آنها را از پای درآورند. نیروهای سوری همچنین 25 تن از تروریست ها را اسیر کردند.

بنا بر این گزارش، از ساعتی قبل تعداد زیادی از نیروهای سوری و مقاومت در شرق شهرک و ارتفاع العیس مستقر شده اند و احتمال می رود در ساعات آتی عملیات پاکسازی شهرک و ارتفاع العیس و ارتفاعات السیریاتیل آغاز شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان