معاون فرهنگی اجتماعی سپاه قدس گیلان از راه اندازی سینما ساحل در طرح های سالم سازی دریا تابستان امسال در این استان خبر داد.

به گزارش لنگرنیوز ، عنایت رضایی پور امروز در گفت وگو با فارس ، با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان، اظهار کرد: اوقات فراغت مهم ترین موضوع در فصل تعطیلات است.

وی از اجرای برنامه های فرهنگی در طرح های سالم سازی دریا تابستان امسال در گیلان خبر داد و افزود: 12 نقطه پر جمعیت در ساحل برای اجرای برنامه های مختلف فرهنگی در نظر گرفته شده است.

رضایی پور اجرای جنگ های مختلف را از برنامه ها در طرح های سالم سازی دریا خواند و بیان کرد: امسال نمایشگاه کتاب، عفاف و حجاب و ایستگاه سلامت در طرح های سالم سازی دریا دایر می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مهدکودک های ساحلی برای نخستین بار امسال در طرح های سالم سازی دریا راه اندازی می شود، تصریح کرد: فرزندان هنگام شنای والدین در مهدهای مذکور نگه داری شده و مسابقه های هنری و نقاشی برای آنها برگزار می شود.

وی به قرائت وصیتنامه شهدا و خاطره گویی خانواده آنها در جنگ های ساحلی اشاره کرد و گفت: برنامه ها با نگاه ایجابی به منظور انتقال پیام های فرهنگی برگزار می شود.

رضایی پور با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی در تفرجگاه های گیلان، یادآور شد: امسال برنامه های فرهنگی در 9 تفرجگاه در نقاط مختلف استان اجرا می شود.

به گفته معاون فرهنگی اجتماعی سپاه قدس گیلان، برنامه های فرهنگی در پارک های ملت و قدس در رشت، ماسوله، قلعه رودخان، آستانه اشرفیه و ... اجرا می شود.

وی از راه اندازی سینما ساحل تابستان امسال در گیلان خبر داد و بیان کرد: تابستان امسال رادیو ساحل با اجرای برنامه های متنوع راه اندازی می شود.

رضایی پور اجرای برنامه های مذکور را گامی در راستای پر کردن اوقات فراغت و فرهنگی کردن جامعه دانست و اظهار کرد: امسال برنامه های مختلفی در کانون های بسیج برگزار می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه قدس گیلان با اشاره به ثبت نام متقاضیان در رشته های مختلف، بیان کرد: بسیج به دنبال درآمدزایی نیست و یک سوم هزینه ثبت نام از متقاضیان دریافت می شود.

وی، کلاس های کانون بسیج در راستای پر کردن اوقات فراغت را در رشته های ورزشی، هنرهای تجسمی، خیاطی، قلاب بافی، فرش بافی و دیگر عرصه های مختلف فرهنگی اعلام کرد.

رضایی پور با بیان اینکه 40 رشته فرهنگی و ورزشی سال گذشته در کانون های بسیج گیلان آموزش داده شد، تصریح کرد: هشت کانون بسیج در نقاط مختلف استان فعال است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه قدس گیلان، برگزاری مسابقه های فرهنگی و ورزشی را از دیگر برنامه های کانون بسیج در تابستان امسال عنوان کرد و گفت: اجرای برنامه های مذکور در راستای پر کردن اوقات فراغت در محیط های سالم است.

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان