تیم ملی والیبال کشورمان در دومین دیدار خود در لیگ جهانی والیبال با خلق یک شگفتی سه بر صفر برزیل را با اقتدار شکست داد.

به گزارش لنگرنیوز ، تیم های ملی والیبال برزیل و ایران از ساعت 17:30 امروز شنبه دومین بازی خود را در چارچوب هفته سوم رقابتهای لیگ جهانی در شهر سائوپائولو برگزار کردند که در پایان ست های اول و دوم این بازی به ترتیب 25 بر 18 و 25 بر 21 برنده شد تا دومین امتیاز شاگردان کواچ در لیگ جهانی کسب شود.

تیم کشورمان در شروع این بازی با ترکیب شهرام محمودی، سعید معروف، محمد موسوی، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، آرمین تشکری و عبدالرضا علیزاده(لیرو) به میدان رفت که حضور میرزاجانپور در ترکیب اصلی جلب توجه می کرد.

 تیم کشورمان ست اول را 25 بر 18 به سود خود پایان داد . 

اولین امتیاز در ست دوم به ایران رسید.

 تیم کشورمان با اسپک بدون بازگشت قائمی برتری 8 بر 6 را در استراحت فنی نخست ست دوم به سود خود ثبت کرد.

 امتیاز سرویس تشکری تیم ایران را به امتیاز 15 رساند. تیم ایران در وقت دوم استراحت فنی 16 بر 12 برتری خود را ثبت کرد.

 دو تیم در این لحظات به صورت رالی امتیازات را رد و بدل می کردند و در تیم ایران شهرام محمودی در مناطق دو و چهار بی مهار بود. پوئن سرویس تشکری برتری 23 بر 18 ایران را رقم زد و رزنده بار دیگر تقاضای تایم اوت کرد.

برزیل وقتی به امتیاز 20 رسید کواچ تقاضای تایم اوت کرد با این حال برزیل با دفاع خوب خود به امتیاز 21 رسید. سیدائو سرویس خود را در نهایت به تور زد تا ایران 25 بر 21 برنده شود.

رزنده برای اینکه این ست را واگذار نکند بازیکنان با تجربه تر خود را وارد زمین کرد، اما شاگردان کواچ اعتماد به نفس خوبی پیدا کرده بودند و تا امتیاز 4 پایاپایی پیش آمدند تا اینکه برزیلی ها در امتیاز 6 بر 4 از ایران پیش افتادند. در امتیاز 8 بر 6 به سود برزیل تیم ها به وقت استراحت فنی اول رفتند.

برزیلی ها اختلاف دو امتیازی خود با ایران را تا امتیاز 13 بر 11 هم حفظ کردند تا اینکه دفاع خوب سید محمد موسوی بازی را در امتیاز 13 به تساوی کشاند و در ادامه هم شاگردان کواچ توانستند از حریف پیش بیفتند و در امتیاز 16 بر 15 به سود ایران تیم های به وقت استراحت فنی دوم رفتند.

کواچ در امتیاز 23 بر 21 به سود ایران درخواست وقت استراحت کرد تا بازیکنانش با آرامش بازی را به پایان برسانند. این ست هم با نتیجه 25 بر 22 به سود ایران تمام شد تا پرافتخارترین تیم والیبال جهان برابر شاگردان کواچ زانو بزند.

با این نتیجه تیم ملی والیبال ایران که در گروه نخست با تیم های برزیل، ایتالیا و لهستان هم گروه است، 4امتیازی شد. برزیل هم با این نتیجه در امتیاز 5 باقی ماند.

تیم ملی والیبال ایران در هفته چهارم، روزهای جمعه، 23 خردادماه و یک شنبه، 25 خردادماه از ساعت 21 میزبان برزیل خواهد بود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان