به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حجت الاسلام و المسلمین محمد امیری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنگرود در گفتگو با شبستان گفت: اعتکاف جداشدن از خود و اتصال به معبود و  فرصتی مناسب برای تزکیه و بازگشت به خود است.

وی با بیان اینکه استقبال مردم به ویژه جوانان و نوجوانان هر ساله نسبت به سال قبل در مراسم اعتکاف بیشتر می شود، افزود: اعتکاف یک امر تأثیرگذار در بین جوانان است و بنده مومن با معتکف شدن در مسجد میل و رغبت خود برای اتصال به خالق را به نمایش می گذارد.



حجت الاسلام امیری با بیان اینکه ثبت نام از علاقمندان به شرکت در مراسم معنوی اعتکاف از 24 فروردین در مسجد جامع شهرستان آغاز شده است، تصریح کرد: با نزدیک شدن به برگزاری آیین معنوی اعتکاف(13 الی ۱۵ رجب) ثبت نام از علاقه مندان شرکت در این امرمعنوی تا ۱۲ رجب ادامه  خواهد داشت.



رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنگرود از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در چهار مسجد جامع، شهدا، فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) لنگرود و مسجد جامع کومله خبر داد و خاطرنشان کرد: هزینه ثبت نام 25 هزار تومان و در مسجد جامع لنگرود انجام می شود.



وی با اشاره به اینکه باید با استفاده از تجربیات سال های قبل برای هر چه باشکوه تر برگزار کردن سنت حسنه اعتکاف تلاش کنیم، اذعان کرد: سال گذشته در شهرستان 573 نفر معتکف شدند که پیش بینی می شود امسال تعداد معتکفین افزایش یابد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان