نصیری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند که بی تفاوت بودن جوان جایز نیست ، افزود : جوان با روحیه شجاعتی که در وجودش قرار دارد نمی تواند به عملکرد های منفی اطراف خود بی تفاوت باشد و از خود واکنش نشان می دهد.

به گزارش لنگرنیوز ، عصر امروز مراسم جشن میلاد حضرت علی اکبر به همت هیئت جوانان عاشورایی هیئت رزمندگان لنگرود با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه لنگرود و شورا و شهرداری لنگرود در پارکینگ موقوفه نجم اسدی برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مهدی نصیری گفت : امروزه با پیشرفت تکنولوژی ، خطراتی چون شبهات مذهبی و شهوت در کمین جوانان است و دشمن تمام توان خود را برای انحراف ذهن جوانان به کار گرفته است تا روحیه پاک و لطیف جوانان را از خداوند دور کند و به شیطان نزدیک کند و اگر کسی متوجه این خطرات نشود بی شک دچار گرفتاری خواهد شد.

استاد حوزه علمیه معصومیه قم افزود : فهمیدن سخن حق ، شهوت ، الگوپذیری ، شجاعت و بی باکی 4 ویژگی جوان است که اگر متوجه اعمال خود نباشد بی اختیار در دام شیطان می شود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند که بی تفاوت بودن جوان جایز نیست ، افزود : جوان با روحیه شجاعتی که در وجودش قرار دارد نمی تواند به عملکرد های منفی اطراف خود بی تفاوت باشد و از خود واکنش نشان می دهد.

عکاس : میثم کریمی

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان