یک تکفیری در قزوین بازداشت شد

۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۹:۲۲ چاپ کد خبر: 5360

مدیرکل اطلاعات استان قزوین گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) یکی از عناصر وابسته به گروه های تکفیری که قصد جذب نیرو و اعزام آنها به سوریه و عراق را داشتند، در قزوین شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

به گزارش لنگرنیوز ، مدیرکل اطلاعات استان قزوین روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: تعدادی از عناصر سلفی جهادی که وابسته به یکی از گروهک های فعال بیگانه می باشند در زمینه جذب نیرو از میان افراد مستعد در داخل کشور و اعزام آنها به سوریه و عراق به منظور پیوستن به یکی از گروه های تکفیری در برخی استان ها از جمله قزوین فعالیت داشتند.


حسینی افزود: حضور یکی از عناصر اصلی این جریان در استان قزوین موجب شده بود تا عناصر جذبی توسط این گروه تشکیلاتی پس از حضور چند روزه در قزوین از طریق این سوژه از کشور خارج شوند.

وی اظهارکرد: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) طی اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته، محل اختفای سوژه و سایر اعضای خانواده وی به طور کامل شناسایی و پس از برخورد اطلاعاتی لازم به مراجع قضایی تحویل داده شد.

این مسوول در ادامه از شناسایی یک باند جعل مدارک و گواهینامه های تحصیلی از سوی اداره کل اطلاعات استان قزوین خبر داد و گفت: باند یاد شده با ایجاد مراکز علمی آموزشی مختلف و بکارگیری افراد متعدد در سطح دانشگاه های مختلف و برخی مناطق آموزش و پرورش، نسبت به صدور یا جعل مدارک و گواهینامه های تحصیلی در مقاطع مختلف از جمله کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و حتی دکترا اقدام می کرد.

حسینی افزود: این باند با پوشش موسسات آموزش عالی، مبادرت به جذب دانش پذیر می کرد و با وجود عدم برگزاری دوره های آموزشی اعم از کلاس های درس و برگزاری امتحانات، به صدور گواهینامه اقدام می کرد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان