به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، محمدرضا باهنر در همایش اصولگرایان رودهن در حمایت از سیداحمد رسولی نژاد، کاندیدای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه اظهار داشت: رجب، ماه آماده سازی و خودسازی و همچنین آماده شدن برای استقبال از ماه خداست و باید این ماه بزرگ را غنیمت شمرد.

وی با اشاره به آغاز و پایان سال 95 به نام حضرت زهرا(س) گفت: امیدواریم امسال که به نام ایشان است، سال پرخیر و برکتی باشد و در آن دنیا هم مورد شفاعت آن بانوی بزرگوار قرار گیریم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سال 95 توسط رهبر معظم انقلاب، به نام «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نام گذاری شده است که این جمله در افکار مردم تأکید بر تحقق عملی اقتصاد مقاومتی دارد؛ ولی اکثر مسئولان اگر چشم و گوش بصیر داشته باشند، متوجه می شوند که رهبری عزیز یک تشر جدی ولی مهربانانه به مسئولان زده اند و این بدین معنی است که حرف، شعار و همایش بس است و باید در این زمینه عمل و اقدام بایسته انجام شود.

* حماسه تاریخی هفتم اسفند تکرار شود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص انتخابات پیش رو گفت: امروز در یک برهه اساسی قرار گرفته ایم که باید حماسه تاریخی خود را همچون هفتم اسفند 94 در دهم اردیبهشت ماه تکرار و 69 نفر از نماینده های باقی مانده را راهی مجلس کنیم.

باهنر گفت: شاخص، رأی مردم است و هرچه مردم روی آن به نتیجه برسند، باعث خیر و برکت و پیشرفت اهداف کمی و کیفی نظام خواهد شد.

وی با بیان اینکه نماینده باید وکیل ملت باشد، گفت: دولت اگر می خواهد برای آسایش مردم قدمی بردارد، مجلس وظیفه شرعی دارد از آن حمایت کند و اگر این اتفاق نیفتد، خیانت است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس ششم یکی از پرتنش ترین مجلس های نظام بود، چراکه بیشتر وقت مجلس به دعواها و جنجال های پیش پا افتاده و اضافی و پیگیری قتل های زنجیره ای گذشت.

باهنر ادامه داد: در آن دوران، حتی یک نماینده علناً در صحن مجلس گفت که دین آفت دولت ها و ملت هاست و حکومت ما باید غیردینی باشد.

* فتنه 88 خاستگاه اصلاح طلبانه داشت

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فتنه 88 خاستگاه اصلاح طلبانه داشت، ادامه داد: من به شخصه ظلم می دانم که همه اصلاح طلبان را با یک چوب بزنیم، چراکه بین آنها افراد توانمندی وجود دارند که می توانند تأثیرگذار باشند.

باهنر در خصوص امنیت کشور گفت: اگر امروز خبرنگاری از مردم بپرسد که چه مطالباتی از مسئولان دارید، همه نوع درخواست صورت می پذیرد، جز امنیت، چراکه امنیت در جامعه وجود دارد و به خوبی احساس می شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: امنیت مانند هوای پاک می ماند و تا زمانی که هوا سالم و پاک است، کسی اعتراض نمی کند، ولی هرگاه آلوده شد، مورد اعتراض شدید مردم قرار می گیرد.

وی گفت: امروز بسیاری از مردم به شدت اعتراض دارند که چرا باید در سوریه، بحرین، عراق و دیگر کشورهای منطقه بجنگیم که در جواب آنها باید گفت کشوری امروز در دفاع از خود موفق است که مرزهای دفاعی خود را خارج از مرزهای داخلی ببرد تا به کشور و مردم آن آسیب نرسد.

باهنر اضافه کرد: آمریکا و دیگر دشمنان دور تا دور ایران را گرفته اند تا به ما که مهم ترین مقصد و هدف آنها هستیم، دست یابند، ولی به لطف پروردگار و سربازان گمنام امام زمان(عج) و همچنین سربازان عزیزی که امروز در عراق، سوریه و بحرین تلاش می کنند، نتوانستند حتی یک ترقه وارد خاک ایران کنند.

* اقتصاد مقاومتی فقط مختص ایران نیست

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: کشور ما از سال 1342 که نهضت امام خمینی(ره) آغازشد، همواره تحت فشارها و توطئه ها بود و باید راه حلی برای آن اندیشیده می شد.

باهنر ادامه داد: اقتصاد مقاومتی فقط مختص ایران نیست، بلکه در بسیاری از کشورها همایش های جهانی صورت می پذیرد و در این خصوص بحث و تبادل نظر می شود، چراکه اکثر کشورها دنبال اقتصاد مقاومتی داخل کشور خود هستند.

وی برجام و زحمات دولت را در این زمینه قابل ستایش دانست و گفت: برجام بسیاری از مشکلات ما را حل کرد، اما برخی موارد همچنان ادامه دارد که باید پیگیری شود.

باهنر در خصوص فروش نفت گفت: در گذشته روزی 2.5 میلیون بشکه نفت می فروختیم که بعدها به کمتر از 700 هزار بشکه رسید و بسیار پایین بود، ولی امروز با توجه به برجام و پیامدهای آن، فروش نفت ایران مجدداً به بیش از 1.5 تا 2 میلیون بشکه رسیده است.

وی افزود: با این وجود باید اقتصاد خود را مقاوم کنیم تا دیگر نیازی به اقتصاد کشورهای بیگانه نداشته باشیم.

* فتنه 88 زیان های بسیار سنگینی به کشور وارد کرد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، مجدداً به فتنه 88 اشاره کرد و گفت: فتنه 88 ضررها و زیان های بسیار سنگینی به کشور وارد کرد و موجب شد بسیاری از افراد به خاطر کج فهمی و کم فهمی از دین و اسلام و نظام دور شوند.

باهنر ادامه داد: امروز قطعاً در هر خانواده یک یا دو فارغ التحصیل بیکار داریم که این حق مردم نیست و این مسائل باید توسط نمایندگان دور دهم و همچنین دولت پیگیری و حل شود.

وی که برای حمایت از سیداحمد رسولی نژاد، کاندیدای دوره دهم مجلس شورای اسلامی به رودهن سفر کرده بود، در بین جمع کثیری از مردم این شهر گفت: رسولی نژاد مردی اصلح، ولایی و بسیار پیگیر است که می تواند در تعیین سرنوشت مردم و در تمام مسائل داخلی و خارجی تأثیرگذار باشد.

در این مراسم، فیروز کریمی سرمربی نام آشنای فوتبال ایران نیز حضور داشت.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان