به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، مهران مهراب پور در جلسه شورای شهر شهر چاف و چمخاله اظهار کرد: طرح سالم سازی دریای چاف و چمخاله به بخش خصوصی واگذار می شود.

وی تصریح کرد: با ایجاد امکانات پیشرفته و بهتر در طرح سالم سازی دریای این شهر قصد داریم تا برای رضایتمندی شهروندان و گردشگران طرح سالم سازی را در تمام فصول ایجاد کنیم.

به گفته رئیس شورای شهر چاف و چمخاله، واگذاری طرح سالم سازی دریای این شهر به بخش خصوصی می تواند نقش مهمی در رونق اقتصادی داشته باشد.

وی با بیان اینکه قرار است طرح مذکور توسط بخش خصوصی اجرا شود، ادامه داد: امکاناتی نظیر پارک آبی، استخر مجهز و شهر غذا که شامل 10 رستوران در کنار ساحل است طرح سالم سازی دریا را شامل می شود.

مهراب پور خدمت صادقانه به شهروندان را امری بی بدیل دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به کم و کاستی های موجود در چند سال گذشته، اکنون زمان آن فرا رسیده تا شهروندان فهیم چاف و چمخاله شاهد رشد و پیشرفت اقتصادی در این شهر باشند.

وی به حمایت اعضای شورای شهر چاف و چمخاله اشاره کرد و یادآور شد: شهروندان می توانند کماکان با حمایت هایشان اعضای شورای شهر را در کنار خود ببینند.

رئیس شورای اسلامی شهر چاف و چمخاله، استفاده از گیاهان بومی برای ایجاد فضای سبز و تفکیک زباله و ... را از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای این طرح سالم سازی دریا عنوان کرد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان