حجت الاسلام والمسلمین صدیق خطاب به امریکا و هم پیمانانش اظهار کرد : تا زمانی که خوی درندگی و خصمانه در خون شما وجود دارد هیچگاه با شما عهد اخوت نمی بندیم.

به گزارش لنگرنیوز ، حجت الاسلام والمسلمین مهدی صدیق در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا وپرهیزازمعاصی گفت : پیامبر سه کاررا سفارش کردند که هرگز به تاخیز نیافتند.

 

وی گفت : پیامبر اکردم (ص) عدم تاخیر در نماز اول وقت ، عدم تاخیر در دفن میت را سفارش کردند و فرمودند هر موقع برای مرد یا زن مجردی هم کفوی پیدا شد اصلا به تاخیر نیاندازید.


خطیب جمعه لنگرود در ادامه سبک زندگی اسلامی گفت : قرآن در زمینه ارتباط مسلمان با اهل کتاب سفارشات زیادی را فرمودند که تا زمانی که کسی با شما به صورت خصمانه برخوردند نکردند با آنها با اعتدال برخورد کنید.


وی با بیان اینکه در زمینه ارتباط با اهل کتاب باید چند چیز را در نظر گرفت افزود : با آنان رفتار بشر دوستانه داشته باشید و به بیگانه دلبستگی نداشته باشید و در تمام مراحل زندگی محتات باشید.


حجت الاسلام والمسلمین صدیق خطاب به امریکا و هم پیمانانش اظهار کرد : تا زمانی که خوی درندگی و خصمانه در خون شما وجود دارد هیچگاه با شما عهد اخوت نمی بندیم.


امام جمعه شهرستان لنگرود در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به رهنمود های رهبر معظم انقلاب در جمع سران کنفرانس اسلامی افزود : هر جایی که وحدت وجود داشته باشد آن اجتماع سالم است.


صدیق با اشاره به وجود برخی اختلافات در بین برادران شیعه و سنی افزود : ما مشترکات زیادی همچون قبله و قرآن و پیامبر اکردم داریم و باید در مقابل توطئه های دشمن برای عدم وجود اتحاد در بین شیعه و سنی بیشتر دقت کرد.

 

وی گفت : تنها کتاب آسمانی که تاکنون تحریفی در آن وجود نداشته است قرآن کریم کتاب واحد شیعیان و برادران سنی است.


امام جمعه شهرستان لنگرود گفت : انگشت اشاره رهبر معظم انقلاب بر روی تکفیری ها و وهابی ها است و این بزرگترین خطری است که در بین مسلمانان وجود دارد.


وی افزود : وهابی ها و تکفیری ها ادعای قرآن را دارند ولی این کتاب مقدس را به آتش می کشند به اسلام و پیامبر مسلمانان توهین می کنند.


صدیف اظهار کرد : تکفیری ها دست بیعت با اسرائیل دادند و خون برادران مسلمان را بر روی زمین می ریزند و یقین بدانید تمام مسلمانان یقین دارند که تکفیری ها مزدوران اسرائیل هستند.


امام جمعه شهرستان لنگرود با اشاره به پس گرفتن دعوت ایران به ژنو 2 از سوی دبیرکل سازمان ملل گفت : تمام عزیت و جلالت امروز میهن ما از خون شهدای اسلام و انقلاب است و تمام قدرت ها به یقین رسیده اند که اگر ایران نباشد کاری از پیش برده نمی شود و دلیل قدرت امروز ایران از وجود ایمان و اعتقاد به اسلام و انقلاب است.


وی افزود : تا چندی دیگر سران استکبار مجبور است دست ایران را ببوسد و ایران به عنوان یک آزاد مرد در مراسم ها حضور فعال و اساسی خواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان