به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، آیت الله سید هاشم رسولی محلاتی، نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امروز(11 خرداد) در مراسم کلنگ احداث مسجد امام سجاد(علیه السلام) روستای پائین قاضی محله لنگرود با بیان اینکه تاسیس مسجد در اسلام بسیار با اهمیت است اظهار کرد:  پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) هنگام ورود به قبا در نخستین گام اقدام به تاسیس مسجد کرد.



وی ادامه داد: پیغمبر اسلام هنگام ورود به مدینه قبل از هرکاری محلی را برای احداث مسجد خریداری و خود پا به پای اصحابش در احداث مسجد تلاش کرد.





آیت الله رسولی محلاتی با بیان اینکه داستان های جالبی درخصوص احداث مسجد مدینه وجود دارد افزود: همگان باید در انجام کارهای خیر به ویژه احداث مسجد تلاش کنند.





وی با تاکید بر اهمیت کار خیر و ثواب آن تصریح کرد: کسانی که در دنیا کار خیر انجام می دهند در آخرت نیز کار خیر می کنند.





 نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن اضافه کرد: خیرین وقتی وارد صحرای محشر می شوند، ندا می آید که تمام گناهانت به خاطر کار خیر آمرزیده می شود و آنان با اعمال خود دیگران را نجات می دهند.





وی تاکید کرد: در دنیا تا می توانید کار خیر کنید و با خیرین رفاقت کنید زیرا اینان در آخرت شفاعتتان می کنند.





آیت الله رسولی محلاتی با بیان اینکه یکی از راه های رسیدن به کمالات انسانی انجام کار خیر است تصریح کرد: کار خیر در سیر و سلوک انسان و لقاء الی الله موثر است.





وی اظهارکرد: کار خیر بسیار ارزشمند است و کسی که اهل کار خیر است در آخرت هم خود نجات می یابد و هم عده ایی را نجات می دهد.





نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن یکی از کارهای خیر را احداث مسجد خواند و گفت: احداث مسجد باید با همت خیرین و مشارکت مردم باشد و در نگهداری و حفظ مسائل فرهنگی کوشا بود.





پایان پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان