مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود از نصب سیستم رایانه ای چند میلیون تومانی برای اولین بار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود خبر داد.



رضا حق بین در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر اظهار کرد : سیستم شباب بسیج دانشگاه آزاد در دفتر بسیج دانشکده سما واحد لنگرود نصب شده است.



وی با تشکر سازمان بسیج دانشجویی جهت اختصاص و نصب این سیستم در این واحد دانشگاهی اضافه کرد : انتظار داریم سیستم شباب در دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد نیز توسط بسیج دانشجویی استان نصب شود.



حق بین با اشاره به تصویب اردوی جهادی در تابستان ۹۵ در منطقه سر لیل افزود : این اردو جهت تکمیل ۱۰۰ درصدی مسجد محل با کمک خیران و ریاست دانشگاه آزاد لنگرود به همراه بسیجیان این واحد دانشگاهی انجام می شود.



مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود اظهار کرد : برنامه شهرستانی مشترک در ماه مبارک رمضان ازجمله انس با قران همراه با صرف افطار نیز از دیگر برنامه های تصویب شده بسیج دانشجویی است.



حق بین همچنین از تصویب اردوی یک روزه دانشجویی به یکی از قلل بلند کشور خبر داد و افزود : دکتر کیوان صائب، کارمندان و اساتید دانشگاه نیز همراه با بسیجیان و دانشجویان این واحد دانشگاهی در این اردو حضور خواهند داشت.



وی با تسلیت ایام درگذشت امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی از اجرای مسابقه به همین مناسبت و تهیه و پخش بروشور و پخش در نماز جمعه این هفته و دانشگاه های شهرستان خبر دادند.



مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود اضافه کرد : تهیه و پخش گسترده کتابچه ادعیه ماه مبارک رمضان با همکاری مسئول محترم دفتر فرهنگ از دیگر کارهای انجام گرفته بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود است.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان