به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، چهارمین دیدار هفته نهم دور برگشت لیگ قهرمانی بسکتبال استان گیلان جام مجتبی بردبار از ساعت 17:30 چهارشنبه 12 خرداد در سالن شهید انصاری بندر انزلی پیگیری شد و جوانان ملوان نیروی دریایی بندر انزلی میزبان شهرداری لنگرود بود .



تیم شهرداری لنگرود که با ترکیبی از با تجربه های جوان که سابقه حضور در لیگ برتر و دسته یک دارند یکی از مدعیان قهرمانی به شمار می رفت ، با امید پیروزی و حضور در صدر جدول به مصاف میزبان خود رفت و در مقابل ملوانان با بازیکنان جوان و اردو نشین خود با امید پیروزی و حضور در کورس رقابتها به مصاف میهمان خود رفت .

در این دیدار از ابتدا با انجام بازی هجومی و دوندگی هر دو تیم نمایش قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند ، اما تجربه و دوندگی بازیکنان لنگرود کار را در کوارترهای سوم و چهارم برای ملوانان سخت کرد تا در نهایت پس از چهار کوارتر تلاش دو تیم مسابقه با برتری 60 بر 63 شهرداری لنگرود به پایان رسید تا با کسب دو امتیاز خارج از خانه با 26 امتیاز پس از ملوان در رده دوم قرار بگیرد.

نکته جالب اینکه بازی رفت دو تیم با نتیجه 70بر67 و برتری لنگرود همراه بود و ملوانان هر دو شکست خود را مقابل شهرداری لنگرود متحمل شدند .

قضاوت این دیدار را آقایان سید محمد مقیمی سرداور و هومن زرافشان و شاهین مومن نژاد داور اول و دوم و نظارت آقای ابراهیم گل آرا و سرپرست فنی سید رضا مقیمی برعهده دداشتند .

این رقابتها یکشنبه 16 خرداد در سالن 22 بهمن لنگرود پیگیری می شود که شهرداری لنگرود از جوانان آرنا رشت پذیرایی خواهد کرد .



 



در رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان تیم های نوآوران گلبند رشت ، شهرداری لاهیجان ، جوانان ملوان بندرانزلی ، درفک رشت ، جهانگستر لاهیج لاهیجان ، جوانان آرنا رشت ، توسعه پایدار کوچصفهان ، شهرداری لنگرود و ستارگان صومعه سرا حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان