به گزارش لنگرنیوز ،  سرپرست اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان لنگرود  در گفت و گو با لنگرنیوز از آغاز زندگی 16 زوج جوان در جوار آستان مقدس امام زاده سید محمد کیاکلایه لنگرود خبر داد.



 



حجت الاسلام والمسلمین مهدی باردار گفت : تاکنون 16 زوج جوان زندگی مشترک خود را در اولین اتاق عقد بقاع متبرکه گیلان آغاز نموده اند و روزانه تقاضا برای برگزاری مراسم عقد افزایش می یابد . 



 



وی خاطر نشان کرد: اتاق پیوند آسمانی به جهت ترغیب جوانان به ازدواج آسان در مهرماه سال جاری وهمزمان با دهه ولایت راه اندازی گریده و زوج هایی که مهریه آنها 114 عدد سکه یا کمتر باشد می توانند از فضای اتاق عقد مذکور به شکل رایگان بهره مند شوند. بازدار



 



اظهار کرد : افرادی که مهریه آنان 14عددسکه یا کمتر از آن باشد کمک هزینه سفر زمینی به مشهد مقدس وآن دسته از زوجینی که تعداد مهریه ی آنها تعداد 5سکه یاکمتر باشند کمک هزینه سفر هوایی به مشهد مقدس را از این آستان دریافت خواهند نمود . 





وی افزود : به کلیه افرادی که پیوند زناشویی خود را در این مکان مقدس آغاز می نمایند نیز یک جلد کلام الله مجید ، یک جلد نهج البلاغه ، صحیفه سجادیه و مفاتیح الجنان اهدا می گردد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان