به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، ذبیح الله نیکفر با اعلام خبر تشکیل فراکسیون «میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی و مناطق آزاد» در مجلس شورای اسلامی، گفت: این فراکسیون با عضویت بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس و برگزاری انتخابات هیات رئیسه، فعالیت خود را آغاز کرد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در جلسه برگزاری انتخابات این فراکسیون، جبار کوچکی نژاد به عنوان رئیس و شهاب نادری و علیرضا سلیمی نیز به عنوان نایب رئیس اول و دوم برگزیده شدند، اظهار کرد: ذبیح الله نیکفر به عنوان سخنگو، ولی الله نانواکناری دبیر اول، قاسم احمدی لاشکی دبیر دوم و بهروز نعمتی خزانه دار انتخاب شدند.

وی ضمن اشاره به محورهای کاری فراکسیون «میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی و مناطق آزاد»، ادامه داد: با توجه به نامگذاری سال جاری مبنی بر“اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل”، در این فراکسیون سعی خواهد شد تا از مناطقی که استعداد توسعه زیرساخت های گردشگری دارند، محرومیت زدایی شود.

نیکفر با اشاره به اینکه امروزه بسیاری از فعالان عرصه صنایع دستی به دلیل بی توجهی به این امر دست از کارکشیده اند، افزود: متاسفانه در حال حاضر بسیاری از محصولات صنایع دستی موجود در نمایشگاه های این حوزه و بازارهای مختلف از سایر کشورها وارد می شود که جای تامل دارد لذا در فراکسیون صنایع دستی سعی خواهد شد تا این مشکلات برطرف شود.

سخنگوی فراکسیون صنایع دستی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اولین جلسه مجمع عمومی این فراکسیون با حضور تمام اعضا، هفته آینده برگزار خواهد شد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان