به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حضور طارمی و رامین رضاییان دو بازیکن تیم ملی کشورمان که به تیم ریزه اسپور ترکیه پیوستند در رسانه ها ترکیه بازتاب فراوانی داشت.

در زیر به چند رسانه اول و معتبر ترکیه نگاه می اندازیم:

سایت ntv spor ترکیه با انتشار عکسی از طارمی در حین تست پزشکی نوشت: 3 امضا جدید در ریزه اسپور.در مطلب سایت معتبر ترکیه ای آمده است: ریزه 2 بازیکن ایرانی به خدمت گرفت که در عین جوانی با تجربه هستند.

 

%image_alt%

 

روزنامه ملیت یکی از پرتیراژترین روزنامه های ترکیه نوشت: دو بازیکن ایرانی که هر دو در تیم ملی و پرسپولیس با هم همبازی بودند به ریزه پیوستند.این سایت نوشت رامین رضاییان بازیکنی است که توان بازی در پست دفاع راست و هافبک راست را دارد.

سایت فاناتیک هم نوشت: آقای گل ایران در ترکیه و در ادامه اشاره ای به آمار گلزنی طارمی در فصل گذشته و در تیم ملی داشت.

 

%image_alt%

 

ترانسفر با سرعت تمام

هات اسپورت دیگر سایت معروف ترکیه در صفحه ورزشی خود نوشت:ترانسفر با  سرعت تمام و در ادامه افزود: حکمت کارامان مربی با تجربه ای است که از کار کردن با جوان ها لذت می برد . این سایت با اشاره به حرف های مربی ریزه مبنی بر اینکه اطلاعات خوبی از دنیزلی درباره لیگ ایران گرفتیم از حضور ایرانی ها در لیک ترکیه استقبال کرد.

 

%image_alt%

 

سایت دولتی خبر ترک نوشت: شو امضا در ریزه اسپور. در ادامه مطلب خبر ترک ادامه داد، باشگاه ریزه که در جذب بازیکنان جوان تبحر دارد دو بازیکن جوان ایرانی را به خدمت گرفت.

 

%image_alt%

 

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان