دیگه اون آقا دعوت نامه هارو امضاءنمیکنه! /آمار تعدادسرداران حاضردرانتخابات اضافه می شود؟پس لرزه های مشت و مال در رشت /فرمانداراملش در چندقدمی لاهیجان!و...

به گزارش لنگرنیوز ، حرار گیل در بسته شنیده های این هفته خود این گونه نوشت :

داشتیم مرور می کردیم شنیده های این هفته را تا چند تا شونو برای شما انتخاب کنیم ولی از لابلای خبرها چند خبر مربوط به آقای معاون .اس. بدجوری تو دید بود که گفتیم در آخرین بسته مان تا پایان ماه مبارک به اینها بپردازیم.

آخه « احرارگیل » بنانداره در ماه مبارک رمضان بسته شنیده های خود را منتشر کنه و خدای ناکرده خاطر کسی را مکدر ببینه. از همین جا از همه ی بزرگواران تمنای حلالیت داریم.

دیگه اون آقا دعوت نامه ها رو امضاء نمیکنه!

شنیدیم بعد از قائله درگیری های «جشن پیروزی روحانی» در رشت که دوستان آقای دکتر نوبخت نامش را به (غلط)همایش توسعه گیلان گذاشته بودند ،ورود آزادشان هم جواب نداد و از استقبال خوبی برخوردار نبود حتی نمایندگان هم از مراسم جشنی که سخنرانش دکتر نوبخت بود استقبال شایسته نکردند!

بهرحال در همین راستا آقای معاون .اس. چند تا از خبرگزاری های شایسته و همسو را به غیر از خبرگزاری فارس و… دعوت کرد و جلسه گذاشت و وقتی که نتوانست خودشو کنترل کنه گناه سوء مدیریت ها رو انداخت به گردن برخی سایت ها!! باشه قبول !

ولی جناب آقای معاون اگه از پس لرزه های آن جشن چیزی شنیدی «فارس و بقیه سایت های اینطرفی» بی تقصیرنا!

بابا زدن پدر صاحب بچه رو در آوردن شما می گید کار سایت هابود و…

سایت ها اگه در دولت شما نفوذ و قدرتی داشتند نمی گذاشتن آقای “اس” شما در جلسه خصوصی جشن روحانی با حضور فتنه گران گیلان شرکت کنه! و در تله آنها گرفتار بیاد و به آنها لوح بده.

سایت ها اگه در دولت راستگویان نفوذ داشتن ، نمی گذاشتن کسی که اسم اش در فهرست دستگیریهای فتنه دررشت بود رو آقای استاندار بدون استعلام ، بهش مسئولیت بده !!بذاره در راس یه اداره کل!

سایت ها اگه در دولت شما نفوذ داشتن به آقای نصرپور صدا و سیمای گیلان می گفتن به بهانه مسائل فرهنگی استان شیفته ی آقای فتنه گر نمی شدن و اینقدر گزارش از لب و لوچه ی ایشان در برنامه های مختلف پخش نمی کردن جایی که تصویر آقای ح.ک و… از مراسم مختلف ویرایش میشه ولی حامیان فتنه درگیلان در صدا و سیما دارن ترک تازی می کنن!

جایی که مصاحبه های «غیرواقعی» ازبرخی ها بخاطر متصل کردن خودشان به بیت خاصی مسئله ساز خبرهای روز استان می شود و…

سایت ها اگه در …

البته شنیدیم که آقای معاون در این نشست به هر حال به این نتیجه رسید که امضای دعوت نامه توسط (فردی که از حامیان فتنه ۸۸ در گیلان بود) کار درستی نبود و اذعان داشت که دیگه دعوت نامه ها رو ایشان امضا نمیکنه!!

خب آقای معاون سایت ها هم همان چیزی را می گفتن که شما گفتید، این کجایش دروغ بود؟ شما گفتید اعتراض به آقای نوبخت سیاسی نبود سایت ها هم گفتند که اینها درد داشتن و سیاسی نیست!

سایت ها گفتند نباید سخنرانی را برهم زد ولی این را هم گفتند که آقای نوبخت باید تحمل اش را بیشتر می کرد و با خانواده شهید دردمند آنطور در جمع آبرویش را نمی برد…

سایت ها هم گفتند باید اینگونه نشست ها بهتر مدیریت می شد که برخی ها توان مدیریت و تعامل با مردم را ندارن.

آنها که زدن و دوربینها را ضبط کردن و خبرنگاران را فراری دادن؛ اینها را هماهنگ با سیاست های دولت اعتدال و تدبیر می دانند؟! این حرکت مطابق سیاست های آقای روحانی است که برخی ها دراین نشست مدعی آن شدند؟ این افراطی گری نیست؟!

تا آنجایی که ما از دولتمردان شنیدیم دوری از حرکت های افراطی بود .

چرا باید در اینگونه نشست ها کار به برخورد تند و افراطی از سوی اعتدالگرایان بر مسند نشسته رخ دهد؟ کسانی که فریاد زنده باد مخالف من شان گوشها را به دروغ کر کرده؛ آنها چرا؟

تاحالا ازخود سئوال کردیم که چرا باید در سالن سخنرانی سخنگوی دولت آنهم در زادگاهش وقایع تلخ مشت و مال رخ دهد؟ آیا سایت ها بودن به نزدیکان دکتر خط می دادند تا زد و خورد راه بیاندازند؟ تیمی که پیروز است و بازی را برده اگه در زمین بازی دست به درگیری ، زد و خورد بزند از بی تدبیری اش حکایت ندارد؟!

می خواهند با این وضع بحرانها را مدیریت کنند؟ آقای معاون سایت هاپناهگاه خوبی برای لاپوشانی کم کاری های ما نیستندا! …فعلاً

با دستور آقای فرماندار تمام بنرهای شهرستان جمع آوری شد…

آه .آه. آدم سرگیجه می گرفت از دیدن اون همه « بنرهای تیمی» به نام بخش خصوصی و بعضاً اسم های … بنرهای رنگارنگ حزبی و گروهی در سطح شهر و شهرستان از بعد پل انتهایی شهر شلمان بگیر تا ا…. چی خبره بابا!!؟ داد امام جمعه سابق رودسر را هم درآورده بود…

فکر نکنید ما رسانه ها خوش مان میاد به شماها گیر بدیما، والله این برای شما که دارای شخصیتی قابل احترام هستید خوشایند نبود… بهر حال از اقدامتان تشکر…

آمار تعداد سرداران حاضر در انتخابات اضافه می شود؟

شنیدیم تیمی قوی دارن کار می کنند تا یکی دیگر از سرداران نامی سپاه اسلام را وارد کارزار انتخابات مجلس دهم در رشت کنند.

این سردار بلند آوازه بزرگ شده ی یکی از شهرستانهای گیلان است… تاکنون ۲تن از سرداران زیر زیرکی کارشون رو در رشت آغاز کردن…

(طبق شنیده های ما) در جایی که دکتر نوبخت ۳ لایه از افراد جور واجور خود را برای انتخابات رشت مهیا می کنه، باید بچه های حزب اللهی هم یه تکونی بخورن..

حالا اینکه سرداران نامی به شهرستانهای خود برن بهتره یا نه جای بحث داره ولی هر چه باشه باید بچه های حزب الله ژنرالهای خود را درمیدانهای مهم و وسیع ببینند…

حال باید دید دراین دوره که برخی ها قصد دارن با پول انتخابات پارو کنند!! سرداران بی پول چگونه فاتح قلب ها می شن…

 پس لرزه های مشت و مال در رشت

شنیدیم، پس از اجرای ناموفق« جشن پیروزی روحانی دررشت» توسط آقای معاون ارشد . اس. وناراحتی شدید اصلاح طلبان و آقای نوبخت از اعتراض ها ، حاشیه ها و مشت و مال های پیش آمده ؛ ،خروج فوری آقای معاون از سالن و… کاردست اش داده و آقایان دراون بالابالا ها بدنبال نفرجایگزین می گردن، راست و دروغ اش به گردن راوی، ولی می گویند که آقایان نفرجایگزین رو هم مشخص کردن « که از مسئولین حال حاضرشرق گیلانه» …«دکتر سلام….!»

فرماندار املش در چند قدمی لاهیجان!

شنیدم در قائله جابجایی فرماندار رودسر قرار بود اتفاقات جالبی بیفته که فعلاً دود سفید نمایانه!

قرار بود یکی از اصلاح طلبان با پیشینه حمایت از فتنه ۸۸ و دست برقضا دوست شفیق آقای معاون .اس. بشه فرماندار رودسر (تا دوباره راه برای آن یکی دوست آقای معاون .اس. برای مجلس باز بشه) که گویا نماینده فعلی از اوضاع با خبر میشه و چون سابقه ی مخالفت دوست آقای معاون باخود(نماینده فعلی رودسر) را در حد «کارد و پنیر» می دید، زد زیر میز و تاکید کرد تا سرپرست فرمانداری بشه فرماندار… آره! این تا این جای کار که الحمدولله «امیرآقای» ما سکان هدایت را بر دست گرفت. مبارکه.

اما اگه این اتفاق نمی افتاد، امیرآقای ما می رفت املش و دکتر ما از املش می آمد لاهیجان. دکتر ما تا منطقه صعب العبور «دیزبن لاهیجان» هم آمده بود که یه تکه سر بالایی نذاشت و ورق برگشت ولی …

ولی این همه ی ماجرا نبود، اگرچه قضیه فرمانداری رودسر حل شد ولی راه وصال دکتر ما مسدود نشده. شنیدیم آقایان در اون بالا بالاها مشغول راه اندازی دوباره پرونده آقای دکتر هستن بدون اینکه کسی خبر دار بشه ….گرفتی؟!

دکل دیدبانی در معدن شن و ماسه؟!

بحث بی مزایده برنده شدن و بجای شن و ماسه با بیل میکانیکی پول پارو کردن واقعا! برای برخی ها مایه ی حیاته!!

هرچند خلاف قانون و خلاف شرع و خلاف اخلاق باشه، بخصوص پای دوستان هم در میان باشه!! گرفتی؟! انشاءالله که این تکه آخری دروغه و شایعه، ما که باورمان نمیشه دوست ما حامی بی قانونی افرادی باشه که تا بیش از ۵متر رفتن زیرگل!

آخه زیرگل رفتن نیم متر! یک متر ! بابا احکام شرعی داره ها! قانون داره ها! قبلش باید پاک بشی، لباس نوع به تن کنی آنگاه حداکثر ۱ تا ۲۰/۱ باید بری زیر گل … ازالان رفتی بیش از ۵ متر رو برای خودکندی که چه، آخه!!

دور تا دور زمین بیت المال رو دیوار (چین) بلندکردی و دکل دیدبانی گذاشتی؟ دکل؟! مگه میخوان به اونجا حمله کنن؟ آقایون دستگاههای مسئول! امنیتی ها ی عزیز دکل بر پا کردن توی بیابون بوداره ها، نیست؟ داری حرف منو؟ اَه!!

شما پیشاپیش پرونده شان را تکمیل کن باقی بامن!!

حالا دیگه ما بخوایم از آقای معاون دست بکشیم اخبار و احادیث اش از ما دست نمیکشه!

شنیدیم دختر خانم و آقا داماد آقای معاون اس.بدون بورسیه رفتن مالزی. بسلامتی باهم دارن درس می خونن. حتماً می دونید که اینگونه مدارک پولکی و بدون بورسیه و… نظام با اینگونه مدارک میونه خوبی نداره الخ…

میگن هنوز کو تا این آقا و خانم برگردن و حالا کو تا درسشون تموم بشه، آقای معاون دم به ساعت میزنگه که آقای… پرونده جذب دختر خانم و آقا دامادم رو هر چه زودتر تکمیل کن تا جذب هیئت علمی دانشگاه… بشن!! (یعنی چای نخورده پسرخاله بشن!!)چه عجله ایه آخه؟! نکنه این با شایعه عصبانیت دکتر نوبخت ارتباطی داره که هر روز پیگیر کارهاشونی، آره؟!

میگی شما پرونده شونو تکمیل کن من موافقت و مجوزشو ازوزارت علوم میگیرم؟ آقای معاون شماهم؟!! تابعد…

پیشاپیش، حلول ماه مبارک رمضان برشما مبارک.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان