هر چه بر تعداد روزهای بحران امنیتی در عراق افزوده می شود، شمار نیروهای داوطلب مردمی برای مقابله با گروهک های تکفیری و مسلح افزایش می یابد. در این میان اخبار رسیده، از پیوستن فرزند آیت الله سیستانی به نیروهای مدافعان حرمهای سامراء حکایت می کند.

به گزارش لنگرنیوز ، هر چه بر تعداد روزهای بحران امنیتی در عراق افزوده می شود، شمار نیروهای داوطلب مردمی برای مقابله با گروهک های تکفیری و مسلح افزایش می یابد. در این میان اخبار رسیده، از پیوستن فرزند آیت الله سیستانی به نیروهای مدافعان حرمهای سامراء حکایت می کند.

بحران امنیتی و تشدید حملات تروریستی داعش در عراق امروز دوشنبه وارد چهاردهمین روز خود شد.

درحالیکه دولت «نوری المالکی» نخست وزیر عراق در همان روز نخست وعده داده بود که فتنه داعش در موصل را خنثی کند اما هنوز مناطقی از این شهر در دست تروریست هاست.

با این حال، نیروهای امنیتی عراق با کمک نیروهای داوطلب مردمی، عشائر و نیروهای پیشمرگه، پیشروی تروریست ها را متوقف کرده اند و در بسیاری از مناطق از جمله تکریت، جرف الصخر در بابل و ... تعداد زیادی از داعشی ها را کشته اند.

این اقدام نیروهای عراقی موجب شده که تروریست ها حلقه جنایات خود را در مناطق تحت نفوذشان تنگ تر کنند و قوانین عجیبی را برای ساکنان این مناطق اعمال کنند و حتی در انتقام از نیروهای پیشمرگه که به دفاع از کردستان می پردازند، تهدید کنند که طی 48 ساعت آینده به اربیل حمله کنند./روزنو

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان