رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنگرود از برگزاری همایش تجلیل از فعالان قرآنی در دهه دوم ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.



به گزارش لنگرنیوز ، حجت الاسلام محمد امیری امروز در گفت وگو با فارس در لنگرود اظهار کرد: 162 مسجد، 112 هیئت، پنج موسسه قرآنی و چهار کانون فرهنگی در لنگرود فعال است.



وی برگزاری کلاس های بحث و تفسیر قرآن، بیان معارف دینی و احکام و ... را از برنامه های این مکان های دینی اعلام کرد.



رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنگرود از برگزاری همایش تجلیل از فعالان قرآنی در دهه دوم ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: این برنامه با هدف شناسایی و قدردانی از فعالان قرآن شامل قاریان، حافظان، مدرسان کانون ها و موسسات قرآنی و نیز فعالان خانه های قرآن و عترت صورت می گیرد.



وی خواستار ساماندهی تمام هیئت های مذهبی در لنگرود شد و گفت: در این شهرستان 187 هیئت مذهبی شناسایی شده که 112 هیئت با مجوز فعالیت می کنند.



امیری برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی را در مسیر تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، توسعه و تبیین فرهنگ دینی جامعه مهم دانست و تصریح کرد: این سازمان در راستای تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی گام های بلندی برداشته است.



وی با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و گرامیداشت این ایام، متذکر شد: رمضان ماه بهار قرآن است که خداوند درهای بخشش را به روی انسان ها می گشاید.



این مسئول خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی بیشتری در جامعه اجرا می شود که سازمان تبلیغات اسلامی نیز برای این ماه برنامه های مختلفی را تدوین کرده است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان