مدیر خبرگزاری تسنیم در گیلان گفت: همایش یک روزه آموزشی، توجیهی و بصیرتی خبرنگاران تسنیم استان گیلان برگزار می شود.

به گزارش لنگرنیوز ، هادی طوماری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت برگزاری دوره های آموزشی مستمر برای خبرنگاران، اظهار کرد: کارگاه یک روزه آموزشی، توجیهی و بصیرتی خبرنگاران تسنیم گیلان برگزار می شود.

وی افزود: تسنیم گیلان در تلاش است تا با تکیه بر منابع انسانی و اجرای برنامه راهبردی نقش اثرگذاری در حوزه رسانه ای شمال کشور داشته باشد و با این رویکرد برگزاری دوره های آموزشی یک ضرورت است.

مدیر خبرگزاری تسنیم در گیلان گفت: به منظور تبیین برنامه های خبرگزاری تسنیم در استان گیلان که در محورهای 20 گانه تهیه و تدوین شده است همایش خبرنگاران و نمایندگان شهرستانی این خبرگزاری به مدت یک روز در رشت برگزار می شود.

طوماری با اشاره به برگزاری دوره آموزشی خبرنویسی پیشرفته، تصریح کرد: آئین نامه خبری تسنیم در این کارگاه یک روزه برای خبرنگاران و مسئولان دفاتر شهرستانی تشریح شده و در این همایش ضرورت تولید و انتشار آثار کیفی با گستره تاثیرگذاری ملی و محلی مورد تبیین قرار گرفته و از خبرنگاران فعال خبرگزاری تسنیم در گیلان تجلیل می شود.

وی, گفت: این نشست یک روزه با حضور خبرنگاران و مسئولان دفاتر شهرستان های آستارا، فومن, صومعه سرا, لاهیجان, آستانه اشرفیه,لاهیجان, سیاهکل, رشت, رودسر, رودبار, انزلی, تالش و لنگرود برگزار و عملکرد چندماهه گذشته دفاتر شهرستانی بررسی می شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان